Zmywarka nie pobiera wody.

1. Data: 2006-09-19 08:33:05

Temat: Zmywarka nie pobiera wody.
Od: Broda <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam zmywarkę BOSH w spadku.
Nie wiem jaki to jest model, z przodu jest tylko napis Bosh Exclusiv
Zmywarka nie pobiera wody, zdjąłem bok i widzę plastikowy zbiorniczek z
różnymi kanalikami, na początku był pusty, jak dmuchnąłem w rurę
odpływową to wypełnil się nieco wodą z tej rury.
Po właczeniu zmywary słyszę że jakieś pompy pracują ale wody nie
przybywa, właściwie to jakby minimalnie przybywa ale dosłownie po kropelce.

W rurę dopływową na wyłączonej zmywarce dmuchnąć się nie da -
prawdopodobnie poprawne zachowanie zaworu na dolocie wody :)
Ale jak włącze i dmucham (przez dodatkowy wąż) to woda minimalnie się
rusza a ja robię się zielony.

Nie wiem jak powinna wyglądać poprawna praca takiego zaworu, czy po
włączeniu powinien on całkowicie otworzyc dopływ, tak aby przepływ wody
był swobodny, czy może w dalszym ciągu istotnym czynnikiem jest
ciśnienie wody?
A w ogóle to wydaje mi się, że w tym zaworze coś czasem skwierczy, tak
elektrycznie skwierczy.

No i pytanie główne: co jeszcze może być przyczyną nie pobierania wody?
I czy coś mogę sprawdzić co mogłoby mnie znacząco nakierować na usterkę.

pzdr
Broda

2. Data: 2006-09-19 08:53:46

Temat: Re: Zmywarka nie pobiera wody.
Od: Broda <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Broda napisał(a):

> [...]
> ciśnienie wody?
> A w ogóle to wydaje mi się, że w tym zaworze coś czasem skwierczy, tak

No i tutaj jest chyba przyczyna. Odpiąłem wąż od zmywarki, po załączeniu
zmywarki nic z niego nie leci, albo jest zapchany albo zawór szlag
trafił, podpiąłem bezpośrednio inny wąż do zmywarki i sterowałem ręcznie
i zmywara działa.

--
pzdr
Broda

Zmywarka nie pobiera wody
Pralka ARISTON AQXXF 129 Aqualtis
Dobry stolarz we Wrocławiu - pilnie poszukiwany
taras - jak to zrobić ?
Droga prywatna - pomocy !!!