Dobry stolarz we Wrocławiu - pilnie poszukiwany

1. Data: 2006-09-18 18:44:07

Temat: Dobry stolarz we Wrocławiu - pilnie poszukiwany
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś dobrego stolarza we Wrocławiu, którego mógłby ze szczerym
sercem polecić? Poszukuję kogoś kto zrobiłby mi ładne meble kuchenne z
drewna i ewentualnie schodym (nie wiem, czy tym się zjamują ci sami
stolarze, którzy meblami się zajmują, czy jakieś podspecjalizacje są?).
Byłabym wdzięczna za namiary.

Aha, czy ktoś współpracował ze stolarzem, który ma swój punkt w tym
nowym bloku na Kromera? Ciekawa jestem opinii o nim.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-09-19 08:52:46

Od: Robert Steward <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> drewna i ewentualnie schodym (nie wiem, czy tym się zjamują ci sami
> stolarze, którzy meblami się zajmują, czy jakieś podspecjalizacje są?).

proponowałbym zainteresować się samymi frontami drewnianymi,
w kwestii mebli polecam panią anię 501-158-878

pozdrawiam
R.

--
www.stylownia.eu

3. Data: 2006-09-19 10:11:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robert Steward napisał(a):

> proponowałbym zainteresować się samymi frontami drewnianymi,
> w kwestii mebli polecam panią anię 501-158-878

A mógłbyś coś więcej wyjaśnić? Czym ta pani Ania się zajmuje na
przykład? Ma zakład stolarski, projektuje, czy ma kontakt ze stolarzami?

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-09-19 10:59:34

Od: Robert Steward <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A mógłbyś coś więcej wyjaśnić? Czym ta pani Ania się zajmuje na
> przykład? Ma zakład stolarski, projektuje, czy ma kontakt ze stolarzami?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Pani Ania jest projektantką, handlowcem, ma kontakt z stolarzami,
dystrybutorami sprzętu AGD, producentami mebli kuchennych, łazienkowych,
niedługo otwiera (ze wspólniczką ) aranżacji wnętrz - www.stylownia.eu

"Jak wyspana to nieszczęśliwa,Jak szczęśliwa to niewyspana...
To jest życie erotomanki,To jest życie erotomana..."

5. Data: 2006-09-19 11:47:30

Od: "deuter" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote:

> Czy zna ktoś dobrego stolarza we Wrocławiu, którego mógłby ze szczerym
> sercem polecić?

Jerzy Hul. Jest bodajże z Łagiewnik.

> Byłabym wdzięczna za namiary.

Nie mam przy sobie jego wizytówki ale ma wystawkę swoich produktów w sklepie
"Meble sosnowe" w budynku FAT na rogu Grabiszyńskiej i Hallera/Klecińskiej.
Nie sugeruj się nazwą sklepu, robi również meble z innych gatunków: dębowe,
akacjowe, bukowe.

6. Data: 2006-09-19 12:30:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

deuter napisał(a):

> [...]

> Nie sugeruj się nazwą sklepu, robi również meble z innych gatunków: dębowe,

Coś mi się zdaje, ze to ten sam stolarz, który ma swój punkt też na
Kromera (do placu Kromera mam bliżej). Chyba facet, który tam obsługuje
inne stoisko mówił, że ten stolarz jest z Łagiewnik właśnie.
A czy Ty zamawiałes coś u tego Jerzego Hula? Kuchnię, czy coś innego?
Napisz coś więcej.

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2006-09-19 16:52:43

Od: "deuter" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote:

> Coś mi się zdaje, ze to ten sam stolarz, który ma swój punkt też na
> Kromera (do placu Kromera mam bliżej). Chyba facet, który tam obsługuje
> inne stoisko mówił, że ten stolarz jest z Łagiewnik właśnie.

Niekoniecznie. Łagiewniki i okolice to stolarskie zagłębie -)

> A czy Ty zamawiałes coś u tego Jerzego Hula? Kuchnię, czy coś innego?
> Napisz coś więcej

Zamawiałem kuchnię. Styl nowoczesny (zerżnięty ze Scavollini :-), dębowa -
barwiona na ciemny orzech. W całości drewniana: fronty (zarówno rama jak i
płycina, żadnych oklein), korpusy, nawet półki wewnątrz szafek są drewniane.
Tylko szuflady są bodajże Hettich z samozamykaczem. Całość w kształcie
litery L. Z boków dwie od ziemi do sufitu, w jednej lodówka + szafka na
górze, w drugiej piekarnik, mikrofala + szafki na górze i na dole. Na dole:
zabudowana zmywarka, szafka pod zlewem, szafka narożna z drzwiczkami 60, 3
szuflady 90 cm i szafka 60. Na górze 3 szafki 100 x 60 cm ze szkłem matowym.
Wygląda super. Cena 10.000 PLN za zrobienie, przywiezienie i montaż. Bez
blatu i sprzętów.

8. Data: 2006-09-19 19:14:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

deuter napisał(a):

> Zamawiałem kuchnię. Styl nowoczesny (zerżnięty ze Scavollini :-), dębowa -

Możesz podać dokładnie, który rodzaj? Jakiś link czy cuś? Też mi się
podobają kuchnie scavolini, ale myślałam raczej o stylu klasycznym.
Wystarczyło mu zdjęcie, czy on juz jest doświadczony w podpatrywaniu
pomysłów? ;-)

> barwiona na ciemny orzech. W całości drewniana: fronty (zarówno rama jak i
> płycina, żadnych oklein), korpusy, nawet półki wewnątrz szafek są drewniane.

Nie za cięzkie to wszystko w takim razie wyszło?

> szuflady 90 cm i szafka 60. Na górze 3 szafki 100 x 60 cm ze szkłem matowym.
> Wygląda super. Cena 10.000 PLN za zrobienie, przywiezienie i montaż. Bez
> blatu i sprzętów.

Cena ciekawa, zważywszy ilość mebli i materiał. Rozumiem, że jakieś
nietypowe rozmiary też facet robi? A są te mebelki dopracowane, nie ma
żadnej fuszerki? Byłoby cudownie! :-)

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2006-09-20 07:15:26

Od: "deuter" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote:
> Możesz podać dokładnie, który rodzaj? Jakiś link czy cuś? Też mi się
> podobają kuchnie scavolini, ale myślałam raczej o stylu klasycznym.

Kiedyś mieli dokładnie takie jak moje. Ale chyba już to wycofali. Zerknij
na:
http://www.scavolini.com/galleria.asp?gr_id=9&fa_id=
9&cu_id=17&lang=EN
zdjęcia 7, 8. Mniej więcej coś takiego. Pomijając białe szafki górne,
oczywiście.

> Wystarczyło mu zdjęcie, czy on juz jest doświadczony w podpatrywaniu
> pomysłów? ;-)

To jest akurat jeden z jego podstawowych wzorów. Nie wiem jak radzi sobie z
wzornictwem "na życzenie".

> Nie za cięzkie to wszystko w takim razie wyszło?

Ciężkie w sensie estetycznym? Moim zdaniem, nie. Mam jasny granitowy blat, w
górnych szafkach jest matowe szkło, jedna ściana jest wolna od szafek, wisi
na niej tylko stalowy okap. Wziąłem też zmywarkę z widocznym panelem, żeby
trochę złamać płaszczyznę drewną. Do tego piekarnik, mikrofala. Mi się
podoba :-)

> Cena ciekawa, zważywszy ilość mebli i materiał. Rozumiem, że jakieś
> nietypowe rozmiary też facet robi?

Rozmiary i kolory jakie chcesz.

> A są te mebelki dopracowane, nie ma żadnej fuszerki? Byłoby cudownie! :-)

Nie mam zastrzeżeń. Jedyna "wada" to fakt, że elementy mebli różnią się
trochę od siebie układem słojów. Ale mi się to podoba. Przynajmniej nie ma
wątpliwości, że to naturalny materiał a nie gumowa okleina.

Bardzo Ci polecam przejechanie się do tego sklepu z jego wystawą. Wyrobisz
sobie opinię od razu.

10. Data: 2006-09-20 09:56:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

deuter napisał(a):

> [...]
9&cu_id=17&lang=EN
> zdjęcia 7, 8. Mniej więcej coś takiego. Pomijając białe szafki górne,

Czyli popularne "kwadraty", jak ja to nazywam ;-). Ostatnio kogo znam,
kto akurat robi sobie kuchnię, wybiera tego typu wzornictwo. Fakt, że
uniwersalne bardzo, nie idzie ani zbyt w styl modern, ani w klasykę. Też
o tym typie myślałam, ale powoli zmieniam zdanie, chociaż podoba mi się
:-).

> Bardzo Ci polecam przejechanie się do tego sklepu z jego wystawą. Wyrobisz
> sobie opinię od razu.

Bardzo Ci dziękuję za namiary i szczegóły. Na pewno się tam wybiorę.

Pozdrawiam
Ewa

taras - jak to zrobić ?
Droga prywatna - pomocy !!!