drgnie miesnia

1. Data: 2003-03-31 08:34:23

Temat: drgnie miesnia
Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest przyczyna drgania miesni, od 4 dni co jakis czas bez wyraznej
przyczyny drga mi miesien miedzy ramieniem a lokciem lewej reki. Szczegolnie
gdy reka jest rozluzniona tak jakby ktos prad podlaczal i odlaczal. Biore
magnez od trzech dni ale nie pomaga??
k...@w...pl

2. Data: 2003-03-31 09:50:03

Temat: Re: drgnie miesnia
Od: "Mika" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kesser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Szczegolnie
> gdy reka jest rozluzniona tak jakby ktos prad podlaczal i odlaczal. Biore

To może być nerwowe napięci mięśni.
Miałam coś takiego przez dłuższy czas, ustąpiło
kiedy się uspokoiłam.
Stawiam na nerwy, tym bardziej jeśli nie masz innych dolegliwości.

Mika

3. Data: 2003-03-31 11:41:38

Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kiedy się uspokoiłam.
> Stawiam na nerwy, tym bardziej jeśli nie masz innych dolegliwości.

Mam to samo,
na 99% nerwy.
No chyba, że miastenia albo coś w tym rozaju,
lecz z tej chorobie towarzysszyły by problemy z wzrokiem

4. Data: 2003-03-31 14:05:10

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Mar 2003 13:41:38 +0200, Galileon wrote:

> [...]
[...]
> Mam to samo,
> na 99% nerwy.
> No chyba, ?e miastenia albo co? w tym rozaju,
> lecz z tej chorobie towarzysszy?y by problemy z wzrokiem

1. W miastenii nie opisuje sie mioklonii.
2. W miastenii nie ma kłopotów ze wzrokiem. Może być opadanie powiek,
ale trudno to uznać za problem ze wzrokiem jako takim.
3. To moga być niewinne mioklonie - i najprawdopodobniej tak jest, o ile
nie masz jakichś innych obajwów 'neurologicznych'.
4. Jeśli masz wątpliwości - idź do lekarza.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

5. Data: 2003-03-31 20:35:45

Od: "Mika" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:obm9aburjgim.t6064m1mu2pz.dlg@40tude.net...
> 1. W miastenii nie opisuje sie mioklonii.
> 2. W miastenii nie ma kłopotów ze wzrokiem. Może być opadanie powiek,
> ale trudno to uznać za problem ze wzrokiem jako takim.

Ale to wszytsko nie jest takie proste, bo człowiek który odczuwa takie
drgania mięśni często ma po prostu nerwicę.
A jednym z objawów nerwicy jest też drganie powieki.
Nie dajmy się zwariować : )

Mika

6. Data: 2003-03-31 21:13:02

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Mar 2003 22:35:45 +0200, Mika wrote:

> Ale to wszytsko nie jest takie proste, bo człowiek który odczuwa takie
> drgania mięśni często ma po prostu nerwicę.
> A jednym z objawów nerwicy jest też drganie powieki.
> Nie dajmy się zwariować : )

Oczywiście, że nie wszystko jest takie proste.
BTW - wycięłaś to, co napisałem niżej, o niewinnych miokloniach. Po jaka
cholerę mnożyć byty ponad potrzebę?

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

7. Data: 2003-03-31 21:40:10

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Szczegolnie
> gdy reka jest rozluzniona tak jakby ktos prad podlaczal i odlaczal. Biore

A ja wszczepię się w wątek, ale zadam odwrotne pytanie - jak zrobić, żeby
mięsień specjalnie drgał 8-)
Oczywiście wiem, że nie brać Mg :) i być znerwicowanym.
Ale serio - miałem kiedyś tak, że na bicepsie "chodziła" mała partia mięśni,
i w sumie fajna rzecz. Bo oczywiście abgymnicki odpadają :D
Aha, zeby nie bylo wątpliwości - drewno już leży na podwórku i czeka na
rąbanie :P a na siłownię czasem chodzę, rekreacyjnie.
Ale i tak jestem chuda szkapa (albo chudy szkap).
pozdrawiam
Adam Kowalski
kakrysa

8. Data: 2003-04-01 08:58:28

Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie to chyba na tle nerwowym bo ustąpiło po weekendzie chyba musze
wziąść urlop.
Dzięki

9. Data: 2003-04-02 22:14:44

Od: "maciek tkaczyk beerhouser" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mg

Kregoslup?
Re: Re: Hydrauliczny model ukladu krwionośnego.
Tachykardia 28 tydz.
Netilmycyna (Cetromycin) do sprzedania
"biały język"