[druty]mohair /moher/ cieniowany

1. Data: 2004-11-10 15:23:23

Temat: [druty]mohair /moher/ cieniowany
Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 50dkg moheru cieniowanego bialy-rudy-braz.Co mozna z tego zrobic,mam na
mysli sweterek.Nie mam zadnego pomyslu,a tym samym wzoru.Moze Ktos mnie
poratuje? Ada

1. Data: 2004-11-12 10:33:05

Temat: Re: [druty]mohair /moher/ cieniowany
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikt mi nie chce pomoc??????

1. Data: 2004-11-13 18:05:24

Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z takiej ilości mocheru wyjdzie Ci każdy swetr. Mocher jest w miarę cienki
więc myślę że wyjdzie ci nawet dość duży swetr. Sprawdź tylko czy nie
"gryzie" bo wtedy może byc problem. Dziewczyny podawały mnóstwo linków do
różnych swetrów na pewno coś sobie wybierzesz.
Pozdrawiam Mirella

[xxxx] Tatty Teddies - The First Noel
[OT] problemy ze skanerem
[XXX] Dziewczynka w kapeluszu-poszukuje schemtu
obrazy- Monet xxx
(xxx) dwa aniolki -ktos szukal niedawno