okrągła serweta *wzór ananasa* [szydełko]

1. Data: 2004-11-10 16:34:42

Temat: okrągła serweta *wzór ananasa* [szydełko]
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomocy .
Koleżanka chce ,żebym jej zrobiła na święta okrągłą serwetę na stół , z wzorem
ananasa.
Stół okrągły ma średnicę ok.70cm , a serweta ma zwisać jeszcze około 10-20cm.
Mam kilkanaście wzorów ,ale żaden się nie nadaje,są za małe.

PS.
Przeglądnęłam już archiwum :)

Jeśli coś macie to będę bardzo wdzięczna :)

Marzena

1. Data: 2004-11-11 10:56:26

Temat: Re: okrągła serweta *wzór ananasa* [szydełko]
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos takiego mi wpadlo/pisze,ze srednica 80cm/ew.mozna dorobic/:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27924&PhotoID=229160
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27924&PhotoID=229161
Poszperaj,prosze na 7.ya,na kaan i na meilaodiy.Napewno cos znajdziesz

1. Data: 2004-11-11 11:11:22

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=39163&PhotoID=312018
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=39163&PhotoID=312012
A moze taki/nie ananasy,ale bardzo swiatczny,bo gwiazdki/:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=39163&PhotoID=311926
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=39163&PhotoID=311931

1. Data: 2004-11-11 12:21:21

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jejuńciu !!!! własnie czegos takiego szukałam!!! jestes boska :-)))

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-11 14:40:30

Od: "Joanna Nowacka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@a...pl> napisał(a):

> Jejuńciu !!!! własnie czegos takiego szukałam!!! jestes boska :-)))

Idac dalej linkami co podala poprzedniczka, znalazlam cos takiego. Mozna
zrobic bialymi nicmi i tez bedzie piekne
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=39163&PhotoID=312011
A poza tym zobacz na caly zbiorek tych serwet, nie wszystkie sa duze, ale sa
piekne

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=39163

Asia (Holandia)

1. Data: 2004-11-11 14:42:23

Od: "Joanna Nowacka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowacka <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
ID=39163&PhotoID=312011
> A poza tym zobacz na caly zbiorek tych serwet, nie wszystkie sa duze, ale

Tutaj jeszcze wzorek do tej serwety :)

1. Data: 2004-11-11 19:44:59

Od: "Joanna Nowacka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam jeszcze jedna serwete
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=13856&PhotoID=76642

Tylko nie moge dojsc do wzoru, ale pewnie bedzie gdzies tutaj
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=13856&o
b=0

Pozdrawiam,

Asia

1. Data: 2004-11-11 19:47:31

Od: "Joanna Nowacka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja jeszcze raz :)

Wzor do tej serwety jest tutaj
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=13856&PhotoID=76565

1. Data: 2004-11-13 15:59:51

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ...jesteście kochane !!!
Dostałam tyle wzorów,że koleżanka teraz nie może się zdecydować,który ma wybrać.

Pozdrawiam i wielkie dzięki :)

Czy któraś z was ma pojęcie ile wyjdzie nici na takie cudo: średnica ok.110cm.
Koleżanka chce mi dać zaliczkę na nici,a chcę kupić od razu na całą serwetę.
Chcę to zrobić z białych nici , najlepiej z lekkim połyskiem (może PERLES?)
Czy ALTUN BASAK się nadają? ( robię z nich stringi).

Za sugestie z góry dziękuję.

Marzena

1. Data: 2004-11-13 16:55:08

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam tyle wzorów,że koleżanka teraz nie może się zdecydować,który ma
wybrać

Ciekawa jestem ktory wybrala?

[druty]mohair /moher/ cieniowany
[xxxx] Tatty Teddies - The First Noel
[OT] problemy ze skanerem
[XXX] Dziewczynka w kapeluszu-poszukuje schemtu
obrazy- Monet xxx