drzewka owocowe

1. Data: 2008-01-21 10:50:20

Temat: drzewka owocowe
Od: qn29 <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Zakupilem domek z dzialka na ktorej jest ok 20 drzewek owocowych.
Jestem typem, ktory nie odrozni jabloni od gruszy jesli nie ma owocow.
Zalezy mi jednak zeby te drzewka nie zmarnialy i dlatego szukam jakiejs
literatury lub dokumentow w postaci elektronicznej, ktore jasno i
przystepnie wyjasniaja co i kiedy oraz jak robic. Teraz podobno okres na
przycinanie drzewek a ja nie mam o tym pojecia. Oczywiscie najlepiej
zeby to bylo lopatologicznie tak zebym zrozumial:)
Znalazlem jakis dokument z Leroy Merlin, ale zrodlo chyba nienajlepsze.
Mozecie mi polecic cos fajnego na czym moglbym sie oprzec? Cos z czego
sami korzystacie.

Pozdrawiam
MF

2. Data: 2008-01-21 11:47:48

Temat: Re: drzewka owocowe
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 11:50:20 +0100, qn29 napisał(a):

> [...]
> Znalazlem jakis dokument z Leroy Merlin, ale zrodlo chyba nienajlepsze.
> Mozecie mi polecic cos fajnego na czym moglbym sie oprzec? Cos z czego

Poproś o pomoc w pl.rec.ogrody - są tam życzliwe dusze :-)
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-21 12:43:40

Od: qn29 <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproś o pomoc w pl.rec.ogrody - są tam życzliwe dusze :-)

juz ich mam dzieki:)

czy stpoka od żelazka
Jaką maszynę do szycia kupić ?
Podlaczanie kuchni el. z plyta - jakie przekroje?
Blok a sprzatanie klatek schodowych
Piekarnik - elektryczny czy gazowy?