drzewka po zimowaniu

1. Data: 2014-04-02 07:47:44

Temat: drzewka po zimowaniu
Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

moje klony z tarasu zimowały w piwnicy.
Jako, że było cieplej niż zwykle część z nich wypuściła długie "slepe" odrosty.
NIe zastanawiając się pourywałem je...
Teraz na 2 klonach gałęzie, z których urwałem odrosty nie mają listków - pąki są, ale
nie rozwijają się.
Dodam, że jeden z nich to mój ulubiony Shirasawanum...jest szansza, ze puści listki
na gałązkach, które oberwałem?

Dodam, ze inne klony rosną super.

2. Data: 2014-04-05 17:12:20

Temat: Re: drzewka po zimowaniu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Apr 2014 22:47:44 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

> jest szansza, ze puści listki na gałązkach, które oberwałem?

Nie. Te, które oberwałeś, są już martwe 3-]

Tuja obok trzmieliny
Annomalie - zakwitła jabłonka
Przycięcie i rozsadzenie jagody kamczackiej
Czy kosic/przycinac trawę koło ogrodzeni, dzrzewek, krzewow i roslin?
Wiosenka w pełni