drzwi antywłamaniowe - na ile bezpieczne

1. Data: 2005-02-23 16:07:24

Temat: drzwi antywłamaniowe - na ile bezpieczne
Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie, ile czasu zajmuje dobremu włamywaczowi sforsowanie drzwi w
klasie C?

Dzis mielismy na osiedlu włamanie i zamki yeti - wkładki zostały wyłamane
szybko i cicho. Szukalem w internecie materiałów o drzwiach C i dowiedzialem
sie ze moga stawiac godzine, ale jesli ktos ma wiertarkę to 3-4 minuty. Czy
ktos to moze potwierdzic badz zanegowac?

Adam Kondrat

2. Data: 2005-02-23 16:08:04

Temat: Re: drzwi antywlamaniowe - na ile bezpieczne
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norma na zamek klasy C to bodajże 6 minut.
Ale 3 różne zamki, to 3×6 minut :-)
Akurat wystarczy, żeby system alarmowy zareagował i dojechała ekipa interwencyjna...
JaC

3. Data: 2005-02-23 16:22:43

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Norma na zamek klasy C to bodajże 6 minut.
> Ale 3 różne zamki, to 3×6 minut :-)

A moze wowczas wywala bolce antywłamaniowe w 7 minut?

4. Data: 2005-02-23 16:41:54

Temat: Re: drzwi antywłamaniowe - na ile bezpieczne
Od: "ytorkin [wawa]" <a...@d...people.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter po głębszej zadumie, wystukał/a cichutko co następuje:

> [...]
> C i dowiedzialem sie ze moga stawiac godzine, ale jesli ktos ma
> wiertarkę to 3-4 minuty. Czy ktos to moze potwierdzic badz zanegowac?

To się nazywa profesjonalizm. Ja ostatnio w trakcie remontu próbowałem
zdemonować dźwi wewnętrzne (razem z futrynami), mając do dyspozycji: łom,
młotek 5kg, szlifierkę kątową z diamentem i zajeło mi to ok 1h, narobilem
niewiarygodnie dużo hałasu i kurzu.

Arek

5. Data: 2005-02-23 20:38:51

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cvi9k6$rd1$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Arbiter <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>
Było:
> [...]
> drzwiach C i dowiedzialem sie ze moga stawiac godzine, ale jesli
> ktos ma wiertarkę to 3-4 minuty. Czy ktos to moze potwierdzic

A wystarczyłby zamek samochodowy z pilotem ;-) (bez dziurki od klucza (!)
Nietypowe rozwiązanie to zawsze problem :D

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

6. Data: 2005-02-23 20:49:59

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-23 21:38 +0200, Użytkownik Sławek SWP napisał :

> A wystarczyłby zamek samochodowy z pilotem ;-) (bez dziurki od klucza (!)
> Nietypowe rozwiązanie to zawsze problem :D

Moj sasiad dorabia piloty, do bramy garazowej juz sobie dorobil....

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

7. Data: 2005-02-23 20:58:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cviqhs$j3c$2@nemesis.news.tpi.pl
Od: [edymon] <m...@a...pl>
Było:

> Moj sasiad dorabia piloty, do bramy garazowej juz sobie
> dorobil....

No ale co ? Staje przed drzwiami i dorabia czy gdzieś idzie a wcześniej coś
mierzy, sprawdza ?
Poprzednicy pisali o minutach na przyjazd ekipy a taka niespodzianka to
chyba powstrzyma kilka dodatkowych minut.
Tym bardziej jak nie będzie alarm pikać ;-) i nikt o tym zamku nie będzie
wiedział ...

8. Data: 2005-02-23 21:15:54

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-23 21:58 +0200, Użytkownik Sławek SWP napisał :

> No ale co ? Staje przed drzwiami i dorabia czy gdzieś idzie a wcześniej
> coś mierzy, sprawdza ?

Tego akurat nie wiem, ale wiem, ze moj pilot od bramy otwiera brame
wjazdowa do obwarowanego salonu Peugeota:-)))

> Poprzednicy pisali o minutach na przyjazd ekipy a taka niespodzianka to
> chyba powstrzyma kilka dodatkowych minut.
> Tym bardziej jak nie będzie alarm pikać ;-) i nikt o tym zamku nie
> będzie wiedział ...

Jeden taki z mojego bloku mial cos takiego. Jak wychodzil to zapipkiwal,
jakby auto sobie zamykal. Slychac bylo na calym osiedlu:-)Szybko mu sie
znudzilo...

9. Data: 2005-02-23 23:39:36

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Moj sasiad dorabia piloty, do bramy garazowej juz sobie dorobil....

Pilotów się nie dorabia, tylko kupuje bałwanki i wlogowuje do systemu.
Zadanie proste i opisane w instrukcji.

Chyba ze mowisz o stalokodówkach gdzie ktos z lutownicą piny 8 bitowe
lutuje

10. Data: 2005-02-23 23:40:44

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cvipt2$ioa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A wystarczyłby zamek samochodowy z pilotem ;-) (bez dziurki od klucza (!)
> Nietypowe rozwiązanie to zawsze problem :D

tak, jako dodtkowe owszem. Ale skad wiadomo, ze zamek jest najsłąbszym
punktem drzwi. moze włamywacze w jakis inny sposob niz rozwiercanie zamka
forsuja zabezpieczenie?

stare meble
stolarza szukam [wawa]
[W-wa] Urzadzenie do osuszania
Ariston a moze cos innego (leszego)
Nawilzacz ultradzwiekowy a zwierzaki w domu