duża wanna akrylowa

1. Data: 2002-09-10 10:22:21

Temat: duża wanna akrylowa
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktoś z Was jest posiadaczem klasycznej (prostokątnej) akrylowej wanny o
wymiarach 180x80? Jak taka wanna sprawuje się kiedy jest napełniona wodą?
Czy nie "trzeszczy" ;) bo ciężar wody + kąpiącego się jest bardzo duży?
Od jakiego producenta warto taką wannę kupić, lub w ogóle gdzie (Kraków)?
Wiem że np. Koło robi te wanny dość cienkie (3 mm aktylu), i że inne firmy
(jakie?) robią grubsze...
Pozdrawiam serdecznie,
Magda

1. Data: 2002-09-10 14:07:48

Temat: Re: duża wanna akrylowa
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
(Kraków)?
> Wiem że np. Koło robi te wanny dość cienkie (3 mm aktylu), i że inne

Ja posiadam 160x80 (akrylowa - CERSANIT) - w początkowej fazie
użytkowania trochę trzeszczała, ale teraz (minął prawie rok) nie wydaje
już żadnych dźwięków.
Pozdrawiam - Iza

1. Data: 2002-09-11 08:15:29

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja posiadam 160x80 (akrylowa - CERSANIT) - w początkowej fazie
> użytkowania trochę trzeszczała, ale teraz (minął prawie rok) nie wydaje
> już żadnych dźwięków.
> Pozdrawiam - Iza
Dziękuję za info :)
Bałam się że to będzie szło w przeciwną stronę - początkowo OK, a później
zacznie trzeszczeć... Ale skoro tak to jadę i kupuję :)
Magda

CO - rurki - jak kłaść?
to co ostatecznie wybrać ?
rolety - gdzie w Warszawie?