dwa lata po zdradzie

1. Data: 2004-01-03 14:30:34

Temat: dwa lata po zdradzie
Od: "Niutka" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Minely juz (a mioze dopiero) dwa lata od czasu kiedy maz mnie zdradzil.
Wybaczylam mu ale mie moge tego zapomniec. Byly juz okresy, ze o tym "nie
pamietala", nie budzily juz we mnie takich silnych emocji. Niesety
teraz "to " wrocilo ze zdwojna sila. Nagle cos mi sie z tamtego okresu
przypomina i powoduje "lawine wspomien". I sama sie przez to nakrecam. I nie
wiem jak sobie z tym poradzic.

Niutka

1. Data: 2004-01-03 15:13:40

Temat: Re: dwa lata po zdradzie
Od: "uciekinierka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niutka" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Tak sobię myślę co ja bym zrobiła.. co ja bym zrobiła..
Jesteś lepsza ode mnie Niutka bo ja bym chyba nie wybaczyła.
Zostawiłabym go juz wtedy, albo teraz.
Zastanawiam się czy ktoś da tu "przepis" na wyrwanie sie z tych emocji
Jesli tak to będzie to na wage złota :-)

u.

1. Data: 2004-01-03 18:14:12

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Niutka" <n...@W...gazeta.pl> wrote in message
> Minely juz (a mioze dopiero) dwa lata od czasu kiedy maz mnie zdradzil.
> Wybaczylam mu ale mie moge tego zapomniec.

Jezeli wybaczylas - to teraz pora zapomniec. Tak wiec moze, kiedy czujesz ze
"podchodzi lawina wspomnien" bierz sie za jakas ostry wycisk: gym, bieganie,
albo pomaganie przy wydawaniu obiadow w jakims przykoscielnej kuchni dla
biednych. Cos silnego, co zmieni "bieg fali".
Jezeli zdecydowalas sie wowczas wybaczyc,zalezalo ci na utrzymaniu zwiazku.
Nie psuj go teraz ty "lawinami". Walcz z nimi, pracuj nad soba. Bo jesli ten
zwiazek rozsypie sie teraz, to bedzie juz twoja wina.

A dlaczego tak nagle teraz zaczely nachodzic cie te "lawiny"? Zastanawialas
sie nad tym? Nie grzeb sie w nich, nie rozdrapuj tej rany ona i bez
rozdrapywania bedzie dawala o sobie znac. Otworzyla sie? Przemyj jodyna,
zabandazuj, albo wrecz idz do specjalisty aby ja zszyl. Nie dopusc by
zgangreniala.

Nie, nie uwazam,ze jest to latwe, albo przyjemne - ale to jedyne
rozwiazanie, jesli dwa lata temu podjelas taka a nie inna decyzje.

Kaska

1. Data: 2004-01-03 18:40:00

Od: "Niutka" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo pomaganie przy wydawaniu obiadow w jakims przykoscielnej kuchni dla
> biednych. Cos silnego, co zmieni "bieg fali".

Po pierwsze dzieki za taka odpowiedz. Od trzech miesiecy nie pracuje i
wrocila do mnie depresja. Ale ostanio wlasnie poszyszedl mi do glowy pomysl,
aby zostac wolontariuszka w jakims osrodku.

> [...]
ten
> zwiazek rozsypie sie teraz, to bedzie juz twoja wina.

Tego sie wlasnie boje.

> A dlaczego tak nagle teraz zaczely nachodzic cie te "lawiny"?
Zastanawialas
> sie nad tym?

Odpowiedz jest wyzej, czyli nawrot depresji.

> Nie, nie uwazam,ze jest to latwe, albo przyjemne - ale to jedyne
> rozwiazanie, jesli dwa lata temu podjelas taka a nie inna decyzje.

Naprawde Kasiu dziekuje Ci za odpowiedz.

Pozdrawiam
Niutka

1. Data: 2004-01-04 15:00:52

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Niutka" <n...@N...gazeta.pl> wrote in message
Ale ostanio wlasnie poszyszedl mi do glowy pomysl,
> aby zostac wolontariuszka w jakims osrodku.

Genialny pomysl! Naprawde. Wszystkch zbyt zakalapuckanym we wlasnym swiecie
namawiam na to.

A jesli znowu nadplynie ci "fala", albo zamilcz na chwile i pogon ja w
zaciszu wlasnego sumienia, albo wrecz zacznij o tym mowic glosno, a chocby w
stylu: " A paszla won! Ani mi sie sni w tym grzebac! Bylo minelo i niech nie
wraca! A sio!"
Powodzenia,
Kaska

Kaska

1. Data: 2004-01-05 16:48:17

Od: "vandersky" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wrocila do mnie depresja. Ale ostanio wlasnie poszyszedl mi do glowy pomysl,
aby zostac wolontariuszka w jakims osrodku.

Chciałbym uściślić twoją wypowiedź. Jest zupełnie odwrotnie "Wybaczylam mu
ale mie moge tego zapomniec" - Zapomniałam mu ale nie mogę mu tego wybaczyć.
Co ty na to aby zmierzyć się właśnie z tym faktem. Zapomnienie jest
krótkotrwałe i może powracać przez nawet zwykłe skojarzenia natomiast
wybaczenie polega na całkowitym wyczerpaniu się żalu do danej osoby -
poprostu nie majuż żalu.

flash mob - Warszawa dziś
Życie nie jest takie złe
Swiat stanął na głowie.
Crow - normy zachowania
Esencja umysłu czyli wszystko o ludzkiej inteligencji