dwa mieszkania, zakup działki, budowa domu

11. Data: 2007-03-16 10:49:27

Temat: Re: dwa mieszkania, zakup dzia?ki, budowa domu
Od: toa <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

detektyw wrote:
> Witam forumowiczów,

Witam

Z tego co si? orientowa?em, na
> chwil? obecn?, kawalerka jest warta ok. 110.000 z?, natomiast 3-pokojowe
> mieszkanie ok. 230.000 z?. (ceny z ?odzi za gratka.pl)

Moim zdaniem powinienes sprzedać kawalerkę i spłacić kredyt. W tym 3
pokojowym możesz spokojnie mieszkać do końca budowy - poza tym jesli
ceny będą rosły to za dwa lata zyskasz wiecej niz na kawalerce.
Wybierz miejsce gdzie chcesz sie budować - szukaj raczej miast
okolicznych Aleksandrów, Rąbień, Tuszyn itp

> Zastanawiamy si? nad zakupem dzia?ki i budow? domu (w okolicy ?odzi) i
> teraz
> do Was, drodzy forumowicze, pro?ba o porady:
> Czy moje za?o?enia nie s? zbyt optymistyczne? Prosz? o wszelkie porady,
> dotycz?ce zarówno kosztu budowy domu, zakupu dzia?ki, wynajmu mieszka?
> jak i
> zdolno?ci b?d 1/4 braku zdolno?ci kredytowej.

Koszty budowy zaleza od wielu czynników i to, ze niektorzy potrzebują
500 tys nie ma znaczenia bo mozna też za 300 tys na dom wybudować.

Za 4100 netto powinienes dostać około 250 tys kredytu - wystarczy na
działkę za 50 - 70 tys + stan developerski.

Potem sprzedasz mieszkanie i wykonczysz dom.

Pozdrawiam
toa