INDESIT BE 34 PS

1. Data: 2004-08-14 07:09:38

Temat: INDESIT BE 34 PS
Od: "sebastian" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zastanawiam sie nad wyborem lodowki do mieszkania...
Czy ktos ma moze doswiadczenia jakies zwiazane z lodowka w temacie lub
ewentualnie producentem?
Cenowo i funkcjonalnie mi odpowiada, a moze lepiej kupic Aristona, chociaz
to ten sam producent?
Co do Indesit znajoma posiada pralke i jest zadowolona....to tyle ze spotkan
moich z ta firma
Pozdrawiam
Sebastian

1. Data: 2004-08-14 18:16:12

Temat: Re: INDESIT BE 34 PS
Od: "pamart" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o kolor to z tego co ja wiem to lodowki indesit sa malowane
a aristony i wszystkie inne sa w inox-ie
a aprop to znajomy mial lodowke indesit i powiedzial nigdy wiecej

1. Data: 2004-08-14 21:30:03

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to ten sam producent?
> Co do Indesit znajoma posiada pralke i jest zadowolona....to tyle ze

Na podstawie moich poszukiwan lodowki moge stwierdzic, iz Aristona
wykluczylam ze wzgledu na decybele (45) i R134, no i nie mam zaufania do
wloskiej firmy... Chyba wybiore jednak Electroluxa (chociaz juz prawie bylam
zdecydowana na LG).

Pzdr.
Iwona, co sobie mysli, ze kiedys bylo prosciej, bo...nie bylo wyboru. Wzial
sobie czlowiek Polara albo Minsk i bez problemu, i 20-30 lat potrafilo toto
dzialac:)

1. Data: 2004-08-14 21:34:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamart" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jesli chodzi o kolor to z tego co ja wiem to lodowki indesit sa malowane
> a aristony i wszystkie inne sa w inox-ie

cos ci sie potentegowalo;)

> a aprop to znajomy mial lodowke indesit i powiedzial nigdy wiecej

Indesit jest tego samego producenta co Ariston, takze sie nie dziwie.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-08-15 07:17:39

Temat: R134a a R600
Od: "sebastian" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Indesit posiada czynnik chlodzacy R600 a Ariston R134....
Czym to sie rozni?
Sebastian

1. Data: 2004-08-15 07:40:26

Temat: Re: R134a a R600
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Indesit posiada czynnik chlodzacy R600 a Ariston R134....
> Czym to sie rozni?
> Sebastian

http://www.mastercook.com.pl/faq_lista.php?categoryI
D=66#
"Oba są gazami bezfreonowymi, które nie mają wpływu na zniekształcenie
warstwy ozonowej. R600 jest czynnikiem bardziej wydajnym jeśli chodzi o
chłodzenie, co ma bezpośrednie przełożenie na klasę energetyczna urządzenia.
Zazwyczaj urządzenia posiadające ten gaz znajdują się już w najwyższej
klasie energetycznej. Czynnik R600 spełnia przy tym wszystkie normy
europejskie dotyczące ochrony środowiska."

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-08-15 12:48:26

Temat: dwa termostaty
Od: "sebastian" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To juz chyba ostatnie moje pytanie....
A jak sprawuje sie rozwiazanie 2 termostatow przy jednym agregacie
(indesit)?
Czy moze lepiej inwestowac w lodowke dwu-agregatowa...
Sebastian

1. Data: 2004-08-15 13:15:55

Temat: Re: dwa termostaty
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (indesit)?
> Czy moze lepiej inwestowac w lodowke dwu-agregatowa...

Na te pytania moze lepiej byloby, aby odpowiedzial ktos kto posiada/l
Indesit.
Ale IMHO lepiej miec dwuagregatowa...Chociaz jesli upieralbys sie przy
jedno, to zeby byly wlasnie 2 termostaty.
A swoja droga czemu Indesit?

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-08-15 14:32:39

Od: "sebastian" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale IMHO lepiej miec dwuagregatowa...Chociaz jesli upieralbys sie przy
> jedno, to zeby byly wlasnie 2 termostaty.

Hmmm.....bo cenowo odpowiada,posiada wlasnie dwa termostaty,klasa A,posiada
srebny kolor....system chlodzenia.
A na naszej Amice sie przejechalem....a cenowo bylaby osiagalna rowniez.
I to tyle:)

Przy dwoch agregatach mysle ze byloby wieksze zuzycie pradu niz jeden
agregat a dwa termostaty
Trudne wybory....nie ma jak kiedys byly Minsk i Polar:)
Sebastian

1. Data: 2004-08-15 16:40:14

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm.....bo cenowo odpowiada,posiada wlasnie dwa termostaty,klasa
A,posiada
> srebny kolor....system chlodzenia.

Inne marki tez to maja...

> A na naszej Amice sie przejechalem....a cenowo bylaby osiagalna rowniez.

Z Amici mam tylko kuchenke i pochlaniacz, lodowki nigdy nie bralam pod
uwage.

> Przy dwoch agregatach mysle ze byloby wieksze zuzycie pradu niz jeden
> agregat a dwa termostaty

Jesli chodzi o zuzycie pradu w skali m-ca dla Indesita, to koszt ok.12,-
(0,97 kWh) czyli tak przecietnie ma teraz wiekszosc lodowek. Niektore
dobijaja do15,-. Nie zauwazylam wielkiej roznicy w poborze mocy

> Trudne wybory....nie ma jak kiedys byly Minsk i Polar:)

:))) mimo, ze byly pradozerne.

Pzdr.
Iwona

Kredyt - link - potrzebny