dylemat przy zawieszeniu półki

1. Data: 2009-09-03 17:37:53

Temat: dylemat przy zawieszeniu półki
Od: Piotrek_P <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kupiłem ostatnio półki do pokoju do zawieszenia na ścianie. Półki
osadzone są na kawałku płyty meblowej w której wpuszczone są zaczepy
do zawieszenia. Nie wiem jak ją zawiesić na ścianię:-(. Zaczepy są
wpuszczone i zlicowane z płytą (takie okrągłe z jaimś wkrętem w środku
- chyba regulacyjnym?). Nie znam typu więc nie wiem jak googlować żeby
znaleźć odpowiednie kołki do tego. Ktoś nawet stwierdził że to wymaga
listwy montarzowej na ścianę, ale ja się nie znam więc pozwoliłem
sobie zapytać. Może ktoś z Was się z tym spotkał.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam
Piotrek

2. Data: 2009-09-03 18:26:46

Temat: Re: dylemat przy zawieszeniu półki
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
v.googlegroups.com...
[...]

To rzeczywiście może wymagać specjalnej listwy montażowej.

Ja podobne półki kupiłem niedawno w IKEA, ale tam do czterech półek i ośmiu
śrub dodatkiem były też dwie wyprofilowane listy. Do nich przykręca się
rzeczone półki, a same listwy - do ściany.

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

3. Data: 2009-09-04 20:13:59

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jedna z popularnych firm meblarskich której skrót brzmi BRW ma w ofercie
pólki mocowane w podobny sposób. w płycie znajdują się zaczepy (okręgłe
ustojstwa) umożliwiające zawieszenie na kołkach wygiętych w haczyk (takie
zwykłe, załamane pod kątem prostym, nie żadne zakręcone). Zaczepy
umożliwiają doregulowanie poziomu (metodą kolejnych prób podczas wieszania),
nawet jak kołki są wkręconie nie w poziomie. Może to podobny system. Jakaś
fotka Twojego zaczepu?

pozdro
Łukasz

Koszt zagotowania wody w czajniku i na kuchence
Kamien dekoracyjny gipsowy - czym przykleić?
małe muszki w łazience - co robić?
zmywarka i dziwny kolor szklanek
Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?