dywany sztuczne

1. Data: 2004-06-24 18:23:40

Temat: dywany sztuczne
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić dywan i niestety najbardziej podobają mi się dywany produkcji
belgijskiej. Niestety nie są wełniane, a syntetyczne (choć kosztują jak
wełniane).
Wiele złego słyszałem o dywanach syntetycznych - np. podobno niesamowicie
zbierają kurz.
Czy ktoś ma taki dywan i może podzielić się doświadczeniami?
RP

1. Data: 2004-06-28 07:26:29

Temat: Re: dywany sztuczne
Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

24 Jun 2004 20:23:40 +0200, na pl.rec.dom, r...@o...pl napisał(a):

> Wiele złego słyszałem o dywanach syntetycznych - np. podobno niesamowicie
> zbierają kurz.

Od roku mam dywan syntetyczny, wcześniej miałam dywan wełniany, zupełnie
nie do zdarcia ;) Znudziły mi się jego rozmiary i kolor przestał pasować,
dlatego kupiłam inny. Celowo syntetyczny, żeby bez żalu wywalić go za jakiś
czas i kupić nowy, bo akurat dywany lubię zmieniać (a nie lubię zmieniać
np. mebli) ;) Nie zauważyłam, żeby zbierał kurz. Świetnie się sprawuje. Nie
wiem, jak by zniósł pranie, bo nie zamierzam go prać, po to kupiłam tańszy,
żeby wymienić. Ale jeśli piszesz, że cena jest taka sama jak dywanu
wełnianego, to chyba jednak wolałabym wełniany... .

--
Eva Sheers

My Girlfriend Naked 3267
kólka bambusowe szukam