dżdżownica wie wszytko ;-)

1. Data: 2003-08-14 16:43:46

Temat: dżdżownica wie wszytko ;-)
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszelakie pytania na które dodychczas odpowiadały różne niepopularne
dzięki dżdżownicy i innym takim miłym osobom powinny rozwiązać osoby
które zdominowały grupę ;-)))))
pozdr.Alex

1. Data: 2003-08-14 16:55:38

Temat: Re: dżdżownica wie wszytko ;-)
Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszelakie pytania na które dodychczas odpowiadały różne niepopularne
> dzięki dżdżownicy i innym takim miłym osobom powinny rozwiązać osoby
> które zdominowały grupę ;-)))))
> pozdr.Alex

Mozesz wytlumaczyc wyrazniej, o co Ci chodzi? Nie bardzo rozumiem...
I kto zdominowal grupe???

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-08-14 17:07:11

Od: "kicia" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wszelakie pytania na które dodychczas odpowiadały różne niepopularne
> dzięki dżdżownicy i innym takim miłym osobom powinny rozwiązać osoby
> które zdominowały grupę ;-)))))
Proszę Cię Alex nie zaczynaj od nowa. Takie posty jak Twój nie wnoszą nic na
grupę, a tylko niepotrzebnie jątrzą i nakręcają tę niemiłą atmosferę pełną
chamstwa. Już się uspokoiło. Kto się obraził, ten się obraził (obrażają się
tylko panny służące), kto wyemigrował, ten wyemigrował. A my tymczasem
spokojnie sobie dyskutujemy i nie chcemy ani powrotu tego, co było przed
lipcem, ani tego co było w lipcu. Napisz lepiej jakiś przepis na coś
smakowitego z darów powoli zbliżającej się jesieni.
Pozdrawiam
kicia

1. Data: 2003-08-15 18:20:22

Temat: Odp: dżdżownica wie wszytko ;-)
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Ladorucka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...

> Mozesz wytlumaczyc wyrazniej, o co Ci chodzi? Nie bardzo rozumiem...
> I kto zdominowal grupe???
>
> Pozdrawiam,
> Ania

Przepraszam, ale bez kielicha do tego szamba nie podchodzę
(ostatnio za dużo kielicha)
Chodzi mi oto, że dżdżownica zna na pewno przepisy na wszelakie
okoliczności i każdemu doradzi ;-)
pozdr.Alex
a jak nie pisze to pewnie na wakacjach. Nazbierajmy jej zapytań, to
napewno
odpowie lwpiej niż M.B. albo jakaś inna "za mondra osoba"
pozdr.Alex

1. Data: 2003-08-15 19:02:37

Od: "wenancjusz" <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale bez kielicha do tego szamba nie podchodzę
> (ostatnio za dużo kielicha)
To widać!
wenancjusz

1. Data: 2003-08-15 19:05:58

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

ciach
ciach

e tam na wakacjach. chłopaki ją pewnie na ryby wyciągnęli
aneta

1. Data: 2003-08-15 19:37:06

Od: "wenancjusz" <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> e tam na wakacjach. chłopaki ją pewnie na ryby wyciągnęli

To przecież dżdżownica łowi rybki metodą trollingu.
http://www.tygodnik.fishing.pl/45/trolling.html
wenancjusz

buuuuu..... pomidory
ready, steady,cook!!!
co zrobic z papryki ( na slodko -kwasno) ??
Ciasto na pierogi ruskie
endywia