dzemy i konfitury

1. Data: 2002-09-06 11:41:19

Temat: dzemy i konfitury
Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry, znajomi zwa mnie rapatang
chcialam sie z Panstwem przywitac

bliscy znajomi wolaja na mnie mis, bo ciagle mysle o jedzeniu

jesli chodzi o temat: dzemy i konfitury
to w tym tygodniu przerobilem
dynia + pomarancza
dynia +jablko + pomarancza
dynia + jablko + pomarancza+ cynamon+gozdziki
sliwki (powidla)
sliwka + gruszka (dzem)
powidla z jarzebiny

co polecacie, to znaczy co w tej chwili mozna by zrobic smacznie i tanio

--
Rapatang

1. Data: 2002-09-06 11:59:05

Temat: Re: dzemy i konfitury
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rapatang <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ala48i$2l8m$...@n...ipartners.pl...

> co polecacie, to znaczy co w tej chwili mozna by zrobic smacznie i tanio
>
> --

aronia?

a ja się przymierzam do
śliwki+jabłka+gruszki+rodzynki+orzechy+goździki+cuki
er, ale to raczej
droższe.
Co myślicie o takiej kombinacji?

wkn

1. Data: 2002-09-06 13:11:46

Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> aronia?

wlasnie wybieram sie na plantacje do znajomych, ale z wlasnych obserwacji
nie jest to najsmaczniejszy choc zdrowy owoc

troche narzekam na zeszloroczne dzemy, skorki z tych aroni byly bardzo
twarde
moze ktos wie co zrobilem nie tak

> a ja się przymierzam do
> śliwki+jabłka+gruszki+rodzynki+orzechy+goździki+cuki
er, ale to raczej
> droższe.
> Co myślicie o takiej kombinacji?

hm calkiem niezle

jak w zeszlym roku do dzemu z truskawek dodalem SWIEZEGO imbiru, od tamtej
pory probuje go dodawac do wiely przetworow, np grzybow w occie, calkiem
niezle sobie poczyna taki korzonek (uwaga suszony imbir to calkiem inna
historia)

--
Rapatang

1. Data: 2002-09-06 13:17:41

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice maja mnostwo aronii i co sie z tym wiaze mama robi mnostwo
przetworow. Dzem robi tak ze sparza owoce, wtedy mieknie im skorka, potem
podsmaza z jablkiem i dodaje pomaranczy - nie wiem w ktorym momencie
przyznam szczerze ale wiem ze nie na poczatku. Potem odstawia to na 12
godzin. I znow zasmaza i do sloikow. Pycha!!!

--
Justyna

kapusta
Jak "sprawic" i przygotowac osmiornice?