dziękuje za pomoc

1. Data: 2002-04-17 07:09:40

Temat: dziękuje za pomoc
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Pięknie dziękuje wszystkim za podesłane mi wzorki na pamiątki komunijne. Mój
mąż ( bo to w końcu jego chrześniak) zdecydował, że najbardziej podoba mu
się wzór z kielichem i hostią, który dostałam w każdym prawie poście. No
więc zaczynam dzisiaj robić ten obrazek. I jeszcze jedno pytanie, czy któraś
z wrocławianek widziała gdzieś ostatnio złotą muline? Bo mam problem żeby ją
kupić, a nie mogę jeżdzić po całym mieście przez cały dzień, bo zasadniczo
powinnam raczej leżeć.
Kinga

1. Data: 2002-04-17 11:10:18

Temat: Re: dziękuje za pomoc
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W drodze wyjątku i ze względu na wzgląd mogę ci takową mulinę przysłać
pocztą.
Zmieści się w liście, więc nie powinni cię gnać po nią na pocztę. Daj mi
tylko swój adres.
Gocha

1. Data: 2002-04-17 11:36:36

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> :

> każdym prawie poście. No więc zaczynam dzisiaj robić ten obrazek. I
> jeszcze jedno pytanie, czy któraś z wrocławianek widziała gdzieś
> ostatnio złotą muline?

Ja widzialam rozne metalizowane muliny na ulicy Kolejowej - tam w nasypie
kolo Zielinskiego. Ostatnio jak bylam to wzielam od pana telefon, zeby
dzwonic i sie pytac o kanwe - wiec jak bedziesz czegos potrzebowala to
mozesz dzwonic i tez sie pytac - 332-62-48.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228