dziewczyna ? parszywe zycie ? marzenia ?

następny post »
From: "-= MaYeR =-" <m...@...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: dziewczyna ? parszywe zycie ? marzenia ?
Date: 31 Jan 2001 11:36:13 +0100

w pewnej parszywej sytuacji a moze i bez powodu bo moze to
byla kolejna rzecz po roznych dziwnych innych, wpadlem
w pelne uzaleznienie. i siedze w tym juz cholerne 3lata ...
z rozpaczy za innym zyciem bo stary sie zaczalem robic
i nic i nic i nic tresciwego, zaczalem sie rzucac regularnie z
duzych wysokosci, coraz wiekszych i coraz wiekszych.
na pocztku takich durni jak ja zabezpiecza sie automatem,
ktory mimo mojej woli choc moze i nie chce otworzy mi ...
otworzy mi spadochron, ktory pozwala mi znowu sie rzucic
w dol z samolotu, w ktorym siedzi grupa tak samo uzaleznionych
jak ja i nie wiadomo o co im chodzi i dlaczego, ale nie da sie
inaczej, nie da sie w wolny weekend czy jakis piekny sloneczny
dzien nie wpakowac swojego tylka do tego stalowego smoka
i aby tylko wyzej sie wspial, aby wiecej czasu czlowiek mogl
sie onanizowac tym cholernym narkotyzujacym speedem
... i nie wiem co z tym teraz zrobic. :-(
potrafie sie z pracy zrywac zawalajac wszystko, zeby tylko
sobie wyskoczyc jak jest jakas sytuacja, ide ulica patrzac
na chmury i mysle tylko o tym jak to zrobic aby sie przez nie
przebic, nie ma mozliwosci zeby cos sie nie pojawilo na niebie
a ja bym nie skalkulowal wysokosci i nie zamarzyl o wypchnieciu
sie z tego, noce tez mam skierowane do gwiazd, do ktorych
zblizajac sie moglbym znowu opuscic cos calkiem sprawnego
i bezpiecznego.
bedac biednym wydaje ciezkie pieniadze na ten jednak elitarny
narkotyk robilem rozne rzeczy ale to jest NAJWIEKSZY DRUG !
jaki znam. takze jaralem i wciagalem rozne smieci i ... nie pamietam
dnia w ktorym bym nie myslal o skakaniu od kiedy zaczalem,
ludzie mnie maja juz dosyc bo wiecznie o tym pieprze i tylko o
tym potrafie myslec, zima oczywiscie tez sie skacze, jak nie skacze
to kombunuje jak by tu i gdzie wyskoczyc i z czego, zaczyna sie
wymyslanie roznego rodzaju srodkow do wznoszenia.
popelnialem juz samobojstwo z szybowca, ktory tylko "cichaczem"
sunal po chmurach tnac powietrze, i oddawalem zycie naturze z
helikoptera i MUSZE jeszcze z wielu innych rzeczy, sa i budynki,
i balony, i wszystko co wysokie i co moze sie oderwac ciagnac moje
cielsko w te otchlan.
brykam na desce czasami cos wciagajac, od lat jestem instruktorem
zeglarstwa bo w wodzie siedzialem od kiedy sie urodzilem, i inne durnowate
rzeczy wyprawiam i alkoholizuje sie jak trzeba regularnie, i muzyka doluje
lub nakrecam
ALE JA CHCE CHOC NA MOMENT ZAPOMNIEC O SKAKANIU !

pomozcie prosze :-)
pozdrawiam

MaYeR

PS. nie wiem co za cholera mi wciela duze litery ? :-(