dziobanie

11. Data: 2008-12-13 13:19:38

Temat: Re: dziobanie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
news:gi0cji$3hq$1@news.albasani.net...

> A teraz wypierdalaj pogadac sama ze soba kucharo i sobie odpisywac.

No to wypierdalaj śmieciu.

12. Data: 2008-12-13 13:47:02

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
> aicha i myszka.
> Zauwaz, ze powazne osoby was juz dawno skreslily: tutaj, na
psychologii i na
> urodzie itp.
> Rozny przekroj osob i osobowosci z roznymi pogladami, i wszystkie cie
olaly
> albo splonkowaly.
> Gadasz z pansravista, ze soba albo z paroma quasi-trollami jak te
dwie
> wspomniane wyzej sciery. I nic poza tym.
> Jestes skonczona.
> A teraz wypierdalaj pogadac sama ze soba kucharo i sobie odpisywac.

Że też ci się chce jeszcze z nimi użerać. Ma kobita dwie przyjemności w
życiu: net, bo tu może pogadać o żarciu i o seksie oraz żarcie i z
żadnej nie zrezygnuje. To jak w tym przysłowiu "... a ona na to, że
deszcz pada".
Korzystam z serwera newsów neostrady i ten odfiltrowuje posty zarówno
Panslavisty jak i Jamyszki tak, że w ogóle ich nie widać. Nie wiem czy
pokazuje posty Ikselki, bo dawno odfiltrowuje je mój najprostszy z
możliwych czytnik: OE.

13. Data: 2008-12-13 15:05:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Co za celna diagnoza tego schizofrenika...

Buehuehuehuehue!
Hipokryta, chory debil, ktory probuje odwrocic role, kiedy jest juz na to za
pozno.
Kazdy cie poznal i ma za idiote, zaklamana mendo. Wiec nie probuj tego
sposobu odwrocenia uwagi od tego jaki jestes.
Widac ze ubecja cie urobila i teraz zawsze zaprzeczasz.
Tchorzliwa babo.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

14. Data: 2008-12-13 15:11:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
> życiu: net, bo tu może pogadać o żarciu i o seksie oraz żarcie i z
> żadnej nie zrezygnuje. To jak w tym przysłowiu "... a ona na to, że

To prawda i na tym poznali sie wszyscy u tej idiotki.
A z tym seksem to masz racje - u niej zostaje tylko pogadanie o tym, bo kto
by chcial ruchac taka rozklekotana przekupe - toz to aseksualne bardziej juz
nie moze byc. Argument do niej nie dotrze, poniewaz jest odporna na
argumentacje w tym swoim katodebilnym pustym lbie.
Dlatego jak mowi cos w rodzaju "moim zdaniem", "wg mnie" itp, to trzeba po
prostu wiedziec, ze to zadne jej, tylko narzucone przez jakies debilne
pseudofilozofie poglady, ktore ona wyznaje jak slepa ultrasekciara.

> [...]
> Panslavisty jak i Jamyszki tak, że w ogóle ich nie widać. Nie wiem czy
> pokazuje posty Ikselki, bo dawno odfiltrowuje je mój najprostszy z

Uszanuje to w taki sposob, ze jak bedzie pizda Ci odpisywac to nie bede w
ogole tego cytowal.
To samo z infantylna dziunia myszka, kolejnym trollem i kapusiem.
Przy okazji: pozdrawiam serdecznie.

15. Data: 2008-12-13 15:16:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Faszysta to pewien ustalony pogląd, jak by nie traktowac.

Faszyści de facto nie istnieją. Użyłam tego określenia w szerszym
znaczeniu, bliższym tego z drugiej części art. 256 KK.

> A ten tam ma tylko fetysze - taki mały, smierdzący fetyszysta.

Nie podniecaj się tak, bo Ci ciasto oklapnie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2008-12-13 15:34:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

Błychacz! Poczochraj się po czerwonej dupie...

17. Data: 2008-12-13 15:40:49

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

8#
Bluzgacza-kierowcę zatrzymuje policjant:
- Prawo jazdy macie?
- A oddaliście?! (tu nie bluznął swoim zwyczajem, bo zawsze tchórzył
przed realną władzą)

18. Data: 2008-12-13 15:46:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> Buehuehuehuehue!

Włącz sobie radio Luz. Jakieś bałkańskie kawałki lecą. Wyluzujesz się
:>

--
Pozdrawiam - Aicha (bez odbioru)

19. Data: 2008-12-13 15:55:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Chcesz powiedzieć, że ono lubi te same melodie co ja?

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_thread/thread/52a73dc11dba0c4c?hl=pl&q=bluzgacz+
ba%C5%82ka%C5%84ski

--
Pozdrawiam - Aicha (ja też umiem korzystać z googla;))
Wbiła godzina W. Koniec.

20. Data: 2008-12-13 15:55:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (bez odbioru)

Chcesz powiedzieć, że ono lubi te same melodie co ja?

DZIKI...
Zlew Deante Reflex
BIGOS SWIATECZNY WARZE...
DO KIDNAPERKI