dziwne bicie serca i pocenie sie - pomocy

1. Data: 2006-08-29 10:36:44

Temat: dziwne bicie serca i pocenie sie - pomocy
Od: "cinek" <f...@w...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

witam
od paru dni i teraz tez mam dziwne uczucie.
czuje ze moje serce bije mocno i szybko - ale jak dotkne w okolicy mostka
albo
palcem na ktorej tetnicy to wszystko niby ok.
straznie dlonie mi sie poca wtedy i glowa cala jakby pulsowala.

dodam ze jestem chory na serce
mam stymulator i biore leki:
biosotal 2 x 80 , polfenon 2 x 150 oraz prestarium 5mg x1

co to moze byc??
boje sie ze to moze ta arytmia sie jeszcze bardziej nasilila.
nie wiem czy mam isc do lekarza z tym czy moze na IP do szpitala

prosze pomozcie

2. Data: 2006-08-29 10:59:04

Temat: Re: dziwne bicie serca i pocenie sie - pomocy
Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybys nie mial zdiagnozowanych klopotow z sercem mozna by powiedziec ze to
np. brak magnezu czy potasu, stres it. Ale jesli masz chore serce to
koniecznie udaj sie do lekarza.

Lasek
Podejrzenie BBS II
Nowe forum o lekarzach: doktory.pl