dziwne? rzecz o szamponie

1. Data: 2007-01-15 12:17:40

Temat: dziwne? rzecz o szamponie
Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegos czasu uzeralam sie w poszukiwaniu idealnego szamponu, tj takiego
ktory:
- nie pozostawi mnie z lupiezem na glowie,
- wlosy nie beda sie przetluszczaly blyskawicznie,
- dadza sie rozczesac i ulozyc pod suszarka mozliwie trwale (a perfidne jak
na zlosc normalnie wytrzymuja godzine, a pozniej kazdy idzie w swoja
strone),

i oto jest: szampon z czarnej rzepy (kosztuje jakies 3 zl).
a dodam ze testowalam wiele garnierow i innych.
szacuneczek;)

2. Data: 2007-01-15 14:14:46

Temat: Re: dziwne? rzecz o szamponie
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ear napisał(a):

> i oto jest: szampon z czarnej rzepy (kosztuje jakies 3 zl).
> a dodam ze testowalam wiele garnierow i innych.
> szacuneczek;)

Mąż sobie nie chwali. Ponoć włosy szorstkie w dotyku potem ma (stosował
z odżywką).

E.

--
*Badania genetyczne wykazały, że bracia
Kaczyńscy nie są ojcami narodu.*

3. Data: 2007-01-15 14:39:24

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zabrzmi dziwnie, ale: a czesze je po myciu?:)
oraz: moze naturalnie ma szorstkie (co jest mozliwe zwlaszcza jezeli sa
krotkie, bo mocne wlosy wtedy sa szorstkawe)?
Pytam bo przy moich nie zaobserwowalam szorstkosci:)

4. Data: 2007-01-15 15:38:28

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"ear" wrote in message
> i oto jest: szampon z czarnej rzepy (kosztuje jakies 3 zl).
> a dodam ze testowalam wiele garnierow i innych.
> szacuneczek;)

Jeśli jest to szampon Eva Natura, to ostatnio chwaliłam tu ich odżywkę- jest
rewelacyjna:) w przyszłym miesiącu będę musiała wypróbować i szampon:)
--
wild

5. Data: 2007-01-15 16:58:50

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ear napisał(a):
> zabrzmi dziwnie, ale: a czesze je po myciu?:)

Zabrzmiało dziwnie ;)

> oraz: moze naturalnie ma szorstkie (co jest mozliwe zwlaszcza jezeli sa
> krotkie, bo mocne wlosy wtedy sa szorstkawe)?

Nie ma szorstkich. Ma długie włosy i dość delikatne, cienkie.

> Pytam bo przy moich nie zaobserwowalam szorstkosci:)

Ja raz użyłam i miałam problem z rozczesaniem potem. Ale ja generalnie
mam problem jeśli nie użyję Gliskura.

E.

6. Data: 2007-01-26 13:57:25

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ear" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> strone),
>
> i oto jest: szampon z czarnej rzepy (kosztuje jakies 3 zl).
> a dodam ze testowalam wiele garnierow i innych.

Ale który - bo w sklepie na półce jest ich kilka co najmniej? jakiej firmy?

DJD

7. Data: 2007-02-28 00:18:18

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

barwy natury czy cos takiego

Gucci EAU de Parfum II
Żele Cosmo Belle
Chwalę i nie
Baza pod pokład bez podkładu
wy nie wiecie a ja wiem, do czego fluid Avon nada się