dziwne zjawisko w jednym oku,

1. Data: 2002-07-30 12:18:27

Temat: dziwne zjawisko w jednym oku,
Od: "Sybaryta" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Mam taki dziwny problem otoz nie jest to jakis zauwazalny szczegol ale gdy
patrze na rownomiernie jasne tlo za wyjatkiem bialego tla monitora to
pojawia mi sie ciemniejsza kropka na widoku ktora przesuwa sie tam gdzie
spojrze ale kilkakrotnie szybciej. a jezeli spojrze w prawo to przesuwa sie
z lekkim opoznieniem. tzn wykonam ruch galka oczna i widze jak mi sie
przesuwa w ulamku sekundy. Podobnie jak przymruze oczy to widze jak do dolu
opadaja takie kropeczki ktore sa niewidoczne jak mam oczy otwarte szeroko.
Czasami zdaza mi sie jak jestem bardzo zmeczony widziec przed oczami biale
kropeczki wykonujace chaotyczne ruchy Browna
Co to moze byc ?

2. Data: 2002-07-31 12:29:17

Temat: Re: dziwne zjawisko w jednym oku,
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sybaryta" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

Na litosc... czlowieku...
ReadThisFascinatingArchive....
Pytanie powraca na grupe co tydzien...
Chyba powinno sie zrobic jakies FAQ... :(

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
** Life is too complex for oral communication. **

Fluridil-czeski lek na łysienie?
Gdzie dochodzic swoich praw?
Re: poziom potasu u noworodka
Re: lampa UV