dziwny stan

1. Data: 2006-06-17 17:27:45

Temat: dziwny stan
Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

od kiedy pamiętam mam dosc kiepskie samopoczucie po drzemce
popołudniowej,śpie godzine, czasem dwie i po przebudzeniu jakieś
otępienie umysłowe,lekka dusznośc, troche jakby mnie mdliło i głowa
bolała,cięzko mi się skupić i do wieczora chodze już taki otumaniony.

co ciekawe nigdy tak nie mam jak śpie w nocy ,o poranku jest raczej
normalnie, co prawda mam jakiś alergiczny nieżyt nosa, być moze i
alergie,ale tak dziwnie czuje sie tylko po południu

to normalny objaw, bo mnie to męczy cholrnie,tak jakbym po tym spaniu
był jeszcze bardziej zmęczony niż przed?

kumpela mi mówi że może za dużo śpie,ale ak siedze nad ta ksiazke i juz
nic mi nie wchodzi to musze czasem zasnac z przeciazenia łepetyny

--
Marcin K.

2. Data: 2006-06-17 18:55:07

Temat: Re: dziwny stan
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umysłowe,lekka dusznośc, troche jakby mnie mdliło i głowa bolała,cięzko mi
> się skupić i do wieczora chodze już taki otumaniony.

Tez mam identyczne objawy... i tyle moge o tym powiedziec.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-17 19:42:43

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e71j5u$q0u$1@inews.gazeta.pl...

> Tez mam identyczne objawy... i tyle moge o tym powiedziec.

za malo tlenu i ruchu na swiezym powietrzu,
rowerk i spacery zalecam,
i moze tez inna dieta,
wtedy zobaczysz, ze bedziesz spal krocej
ale bedziesz bardziej wypoczety

Tomek

4. Data: 2006-06-17 20:38:50

Od: "Zośka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:e71j5u$q0u$1@inews.gazeta.pl...

> Tez mam identyczne objawy... i tyle moge o tym powiedziec.

Podpisuję się, stan jest faktycznie nieprzyjemny.

Zośka

5. Data: 2006-06-17 23:34:45

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> za malo tlenu i ruchu na swiezym powietrzu,
> rowerk i spacery zalecam,
> i moze tez inna dieta,
> wtedy zobaczysz, ze bedziesz spal krocej
> ale bedziesz bardziej wypoczety

Co znaczy inna dieta? Dlaczego w Polsce na jakiekolwiek objawy zawsze zaleca
sie zmiane diety, ruch, ziola itp. Ruchu mi nie brakuje, odzywiam sie
dobrze. Ze snem tez nie mam problemow, moge spac 4 h i chodzic caly dzien
bez problemow, moge tez dluzej, ale tylko jak zmusze sie do snu w dzien to
mam mniej wiecej opisywane objawy. Musze sprawdzic czy to wystepuje po
posilkach, wtedy moglbym myslec o hipoglikemii poposilkowej. A z drugiej
strony to mi to wisi ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

6. Data: 2006-06-18 07:08:25

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co znaczy inna dieta? Dlaczego w Polsce na jakiekolwiek objawy zawsze
> zaleca
> sie zmiane diety, ruch, ziola itp. Ruchu mi nie brakuje, odzywiam sie

w/g mnie spanie w dzien 2h to troche za dlugo, moze sobie pospac
z 15 moze 30 minut, i nie zmuszac sie do snu czy tez dalszego snu,
ale kiedy sie choc troche przebudzisz wstac,
ewentualnie nastaw budzik na 15 minut

Tomek

7. Data: 2006-06-18 08:33:15

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin K." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> kumpela mi mówi że może za dużo śpie,ale ak siedze nad ta ksiazke i juz
> nic mi nie wchodzi to musze czasem zasnac z przeciazenia łepetyny

Masz rozregulowany zegar biologiczny.
Organizmowi po nocnym odpoczynku nie powinno się "chcieć" spać w ciągu dnia.
Jest to zły objaw organizmu domagającego się znowu odpoczynku.
Prawidłowo zywiony organizm nie ma potrzeby większego odpoczynku (we śnie)
aniżeli ok. 7 godzin na dobę.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2006-06-18 15:04:45

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co znaczy inna dieta? Dlaczego w Polsce na jakiekolwiek objawy zawsze
> zaleca sie zmiane diety, ruch, ziola itp.

Odpowiedź znajdziesz w poście zatytułownym "Trochę o reklamach leków..." :)

Bole stawow kolan
waznosc skierowania do specjalisty?
Dziwny problem z zębem
wzrost