wzrost

1. Data: 2006-06-17 11:50:26

Temat: wzrost
Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie moze dane dotyczace sredniego wzrostu i wagi obecnych polskich
nastolatkow (np. 17-19 lat). Chodzi mi o dziewczyny i chlopakow. W sieci
znalazlem tylko takie dane dotyczace starszego pokolenia (naszych rodzicow),
a mi sa bardzo potrzebne te aktualne. Z gory dzieki za linka do jakiejs
tabelki czy cos podobnego.

2. Data: 2006-06-18 08:17:49

Temat: Re: wzrost
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rodzicow),
> a mi sa bardzo potrzebne te aktualne. Z gory dzieki za linka do jakiejs

Nie znam norm, ale wiem, że obecne normy wzrostu człowieka są nieprawidłowe.
Im człowiek jest wyższy, ma większą wagę ciała (tzw. dorodna młodzież), tym
gorzej dla organizmu człowieka.
Najlepiej jak człowiek jest niski i szczupły.
(Sam mam niestety 186 cm, znacznie za dużo dla idealnego zdrowia).
Amerykańscy koszykarze mierzący w USA średnio ponad 2 metry żyją średnio 40
kilka lat.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-06-18 08:28:13

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej jak człowiek jest niski i szczupły.

A kto badał zalezność długość życia - wzrost ?:)

4. Data: 2006-06-18 08:48:04

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> A kto badał zalezność długość życia - wzrost ?:)
Napisałem w poprzednim poście o wiekoludach amerykańskich..
I pomyśl. Widziałeś kiedyś albo słyszałeś o długowiecznym człowieku, który
jest cholernie wysoki?
Widać jak natura szybko eliminuje takich osobników.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-06-18 08:58:37

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czytałeś o tym że większą szansę na znalezienie partnera mają wysocy niż
niscy męzczyźni ? I to może właśnie w ten sposób "natura eliminuje takich
osobników" - mniejsza szansa na rozmnożenie. A sportowcy wiadomo, że się
szprcują czymś

6. Data: 2006-06-18 14:30:50

Od: sawek <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> [...]
> osobników" - mniejsza szansa na rozmnożenie. A sportowcy wiadomo, że się

Azjaci żyją najdłużej na świecie :) Do najwyższych nie należą. Popieram
p. Jerzego.

Paweł

7. Data: 2006-06-18 14:54:41

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile u chińskiego rolnika średni poziom LDL nie przekracza 50-55 mg/dl, o
tyle u dorosłego Europejczyka skacze aż do 150-160 mg/dl.

http://nauka.polskaprasa.pl/pp17714.html

To sobie teraz odpowiedz co jest najczęstszą przyczyną przedwczesnej
smierci.

8. Data: 2006-06-18 15:50:47

Od: "Mike" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rodzicow),
> a mi sa bardzo potrzebne te aktualne. Z gory dzieki za linka do jakiejs

Moglby ktos na temat odpowiedziec? :)

9. Data: 2006-06-18 15:59:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://nauka.polskaprasa.pl/pp17714.html
>
> To sobie teraz odpowiedz co jest najczęstszą przyczyną przedwczesnej
W tym linku o cholesterolu są same bzdury nie mające nic wspólnego z obecną
wiedzą. Chyba, że na zlecenie firm farmaceutycznych.
A zdanie mówiące, że najwięcej zła wyrządza cholesterol krążący we krwi, a
potem przekształcający się w blaszki miadżycowe, nie wytrzymuje krytyki.
Autor tego artykułu robił badania naukowe na podstawie opowiadań różnych
cioć, na różnych na imieninach...:)
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-06-18 16:53:23

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób własne badania, napisz artykuł, Nobel czeka

przeciąg
plamienia i hormony
Trochę o reklamach leków i stanie wiedzy medycznej społeczeństwa
odksztuszanie krwią
Ból kolana.