Ból kolana.

1. Data: 2006-06-16 20:06:25

Temat: Ból kolana.
Od: Adrian <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dziwna sprawa, nie uderzyłem się, nie nadwyrężyłem, po prostu rano
wstałem i bardzo mnie bolało kolano przy wstawaniu. Jest już 3 dzień jak
mnie boli, jak kucnę i wstaję to u góru nad rzepką bardzo ostry ból mam.
Posmarowałem maściami, mam opaskę ale nic nie pomaga. Co dziwne chodze
normalnie i ból jest tylko przy kucaniu/pełnym zginaniu nogi. Kolano nie
jest spuchnięte. Czy to może być jakieś zapalenie lub woda w kolanie? Do
lekarza wybieram się w poniedziałek ale jak to będzie coś poważnego to
mogę iść na dyzur w sobote.

2. Data: 2006-06-16 21:10:22

Temat: Re: Ból kolana.
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy, jak pójdziesz w poniedziałek (ale nie później). Do tego czasu
nie wykonuj ruchów wywołujących ból (czyli nie eksperymentuj, "żeby
sprawdzić") i staraj się oszczędzać nogę (mało chodzić, nie biegać).

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-06-16 22:56:14

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> jest spuchnięte. Czy to może być jakieś zapalenie lub woda w kolanie? Do
> lekarza wybieram się w poniedziałek ale jak to będzie coś poważnego to
> mogę iść na dyzur w sobote.

mialem dokladnie to samo, zadnej akcji, nic nie zrobilem i nagle zsiadajac z
roweru , zajebisty bol w lewym kolanie, ale stanalem, delikatnie poruszalem
, bolalo z 6-7 dni i przeszlo, zadnej opuchlizny, nic, bolalo przy robieniu
przysiadow.
Ale zauwazelym ze dzieje sie tak od czasu, kiedy osczedzam kregoslup zeby
na starosc nie bolal w krzyzu i wszystko podnosze "z nog"... :-D

4. Data: 2006-06-17 07:28:14

Od: Adrian <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> Wystarczy, jak pójdziesz w poniedziałek (ale nie później). Do tego czasu
> nie wykonuj ruchów wywołujących ból (czyli nie eksperymentuj, "żeby
> sprawdzić") i staraj się oszczędzać nogę (mało chodzić, nie biegać).

W porządku, dzięki za szybką odpowiedź, a powiedzcie mi jeszcze, do
chirurga trzeba mieć skierowanie, tak?

5. Data: 2006-06-17 20:19:57

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, trzeba mieć skierowanie.

Pozdrawiam
Piotr

ortopeda - Bydgoszcz - poszukiwany
pzrebarwienie po pryszczu:(((
Cos z kategorii: mozg
Czerwone wino i kakao
zapalenie GRUCZOLU KROKOWEGO LUB CEWKI UREAPLASMA UREALITICUM