ortopeda - Bydgoszcz - poszukiwany

1. Data: 2006-06-16 16:24:59

Temat: ortopeda - Bydgoszcz - poszukiwany
Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o polecenie przyjmującego prywatnie ortopedy w Bydgoszczy.
Zależy mi, żeby nie był przesadnie drogi ale interesował się pacjentem jak
należy. Dobrze by też było, żeby dysponował aparatem do usg, ale to
drugorzędne jest.

Chodzi o uraz kolana - chciałabym, aby dało się do niego dostać bez
wcześniejszej rejestracji, ale tego mogę się dowiedzieć telefonicznie.

--
Sabina