egzamin na doradce podatkowego kazusy testy Supermemo

1. Data: 2007-01-31 16:49:31

Temat: egzamin na doradce podatkowego kazusy testy Supermemo
Od: "doradca podatkowy" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz sie nauczyc 1270 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?
Wg najnowszych materialow do egzaminu w lipcu 2006 ?

Oferuje:

- rozwiazane najnowsze testy z podaniem pelnej podstawy prawnej
w wersji PDF za 29,99 PLN
- odpowiedzi na 50 najnowszych kazusy egzaminacyjne za 75 PLN czyli
zaledwie 1,5 PLN za 1 kazus
- kolekcje bazy wiedzy w formacie Supermemo ulatwiajaca nauczenie sie
wszystkich testow na egzamin na Doradce Podatkowego za 100 PLN

O mnie swiadcza opinie na Swistak.pl, Allegro.pl i ebay.pl - ZADNEJ OCENY
NEGATYWNEJ A NA ALLEGRO PONAD 125 TRANSAKCJI !!!
Co do skutecznosci zdawania kilka dni temu dostalem SMS-a o ponizszej tresci:

"Zdany egzamin pisemny na doradce, 94% z testu i 90% ze skargi do WSA. Teraz
tylko ustny:) Jeszcze raz dzieki za pomoc i pozdrawiam JC"

CO ZAWIERA KOLEKCJA PYTAN TESTOWYCH?
====================================
Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 23 lutego 2006 -
CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSOW,obowiazujace na egzaminie w
lipcu 2006

Wersja w PDF zawiera pelna podstawe prawna - konkretny artykul by KAZDY mogl
sie przekonac osobiscie ze odpowiedz podana przeze mnie jest prawidlowa

Z JAKIM SUPERMEMO DZIALA KOLEKCJA ?
===================================
Baza ta dziala z wszystkimi wersjami Supermemo - 98,2000,2002,2004

Najnowsza wersja programu Supermemo 2004 jest do nabycia na stronie
www.supermemo.pl
Na oficjalnej stronie dostepna jest tez calkowicie bezplatna wersja Supermemo
98, ktora doskonale wspoldziala z oferowana przeze mnie kolekcja.

A jezeli nie widac roznicy - to po przeplacac ?:)

DLACZEGO NAUKA METODA SUPERMEMO JEST LEPSZA ?
KUPUJESZ SPECJALNA BAZE DANYCH ULATWIAJACA NAUKE

Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, ktory wspomaga proces
zapamietywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczegolne pytania tworzy harmonogram
przypomnien, szczegolnie czesto przypomina te pytania, z ktorymi miales
najwiecej problemow !

Nie musisz sleczec nad ksiazkami - wystarczy przez 2 tygodnie codziennie
rozwiazywac testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny

a GWARANTUJE ze zdasz czesc testowa !

CHCE ZOBACZYC JAKIES TESTY
====================================
Testy jak dziala Supermemo sa tu:
http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
intversion_68913.html
http: //www.supermemo.com/english/summary.htm

Rewelacyjne wymagania sprzetowe:
Procesor Pentium do 133 MHz
8 MB RAM
Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
Okolo 15 MB wolnego miejsca
Grafika 640 x 480, VGA
CD ROM

CHCIALBYM NAJPIERW ZOBACZYC CZY MI SIE SPODOBA
Na maila wysylam ZA DARMO wersje demo w ktorej mozna zapoznac sie z oferowanymi
przeze mnie materialami i zobaczyc jak bardzo sa profesjonalnie przygotowane i
skuteczne

Napisz:
k...@y...com

PRAWA AUTORSKIE:
================
Oferowana przeze mnie kolekcja baz danych jest wylacznie mojego autorstwa.

Znak towarowy oraz technologia Supermemo sa wlasnoscia firmy Supermemo
World ul.R. Maya 61

KONTAKT
=======
Moj nick na www.allegro.pl - LuckyLukeZeglarz