egzaminy poprawkowe

1. Data: 2004-06-23 11:47:35

Temat: egzaminy poprawkowe
Od: "monia" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest powiedziane,ze jeden egzamin poprawkowy przysluguje kazdemu ucziowi.
jak to natomiast jest gdy uczen ma 2 oceny niedostateczn? Jest napisane,ze w
szczegolnych przypadkach rada pedagogiczna moze pozwolic na dwie
poprawki..Ale co dokladnie oznacza 'w szczólnych przypadkach'? jakie to są
te szczególne przypadki
pozdrawiam
moni

2. Data: 2004-06-23 21:42:08

Temat: Re: egzaminy poprawkowe
Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczegolnych przypadkach rada pedagogiczna moze pozwolic na dwie
> poprawki..Ale co dokladnie oznacza 'w szczólnych przypadkach'? jakie to są

Proste: "Maciuś (Elżunia) przeżywa ostatnio poważne problemy o podłożu
psychologicznym. Jest to naturalne w tym wieku, jednak obecnie wśród
młodzieży często występuje nadwrażliwość emocjonalna, częste są reakcje
świadczące o nadpobudliwości itp. Jest to jeden z syndromów przeciążenia
zarówno pojedynczych osób jak i całego systemu stresogenną aurą otaczającej
rzeczywistości. Na szczeście obecnie, w wyniku podjętych działań
terapeutycznych daję sie zauważyć pierwsze symptomy poprawy i stabilizacji
rozchwianej psychiki ucznia (uczennicy). Dlatego jestem przekonana, że
przypadek ten powinniśmy potraktować jako szczególny i umożliwić Maciusiowi
(Elżuni) poprawienie ocen."

I to jest właśnie "szczególny przypadek". ;))

--
Pozdrowienia
Jotte

egzaminy poprawkowe
Pomoc w pisaniu prac
Jak już po konferencjach będziecie mieć więcej czasu na czytanie
Torun - gdzie mozna szukac pracy?
dyplomowany