Re: egzaminy poprawkowe

From: "Jotte" <t...@W...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: egzaminy poprawkowe
Date: Wed, 23 Jun 2004 23:42:08 +0200

> jest powiedziane,ze jeden egzamin poprawkowy przysluguje kazdemu ucziowi.
> jak to natomiast jest gdy uczen ma 2 oceny niedostateczn? Jest napisane,ze
> szczegolnych przypadkach rada pedagogiczna moze pozwolic na dwie
> poprawki..Ale co dokladnie oznacza 'w szczólnych przypadkach'? jakie to są
> te szczególne przypadki

Proste: "Maciuś (Elżunia) przeżywa ostatnio poważne problemy o podłożu
psychologicznym. Jest to naturalne w tym wieku, jednak obecnie wśród
młodzieży często występuje nadwrażliwość emocjonalna, częste są reakcje
świadczące o nadpobudliwości itp. Jest to jeden z syndromów przeciążenia
zarówno pojedynczych osób jak i całego systemu stresogenną aurą otaczającej
rzeczywistości. Na szczeście obecnie, w wyniku podjętych działań
terapeutycznych daję sie zauważyć pierwsze symptomy poprawy i stabilizacji
rozchwianej psychiki ucznia (uczennicy). Dlatego jestem przekonana, że
przypadek ten powinniśmy potraktować jako szczególny i umożliwić Maciusiowi
(Elżuni) poprawienie ocen."

I to jest właśnie "szczególny przypadek". ;))

--
Pozdrowienia
Jotte