ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio

1. Data: 2004-06-22 21:13:46

Temat: ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio
Od: "Renata" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie stalam sie szczesliwa, albo nieszczesliwa posiadaczka takiego
ekspresu. Czy one tak bardzo halasuja czy to tylko moj? Nie wiem czy mam go
wymienic czy taka juz uroda tego typu urzadzen i sie przyzwyczaic.

Renata

---

1. Data: 2004-06-23 06:27:14

Temat: Re: ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata napisał:

> [...]
> ekspresu. Czy one tak bardzo halasuja czy to tylko moj? Nie wiem czy mam go
> wymienic czy taka juz uroda tego typu urzadzen i sie przyzwyczaic.

Mam Rowente od prawie 2 lat. Warczy na samym poczatku lania i jak mu
przypadkiem wody zabraknie. Mozna sie przyzwyczaic. Ciesz sie, ze nie ma
mlynka, bo by dopiero szalal:-)))

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

1. Data: 2004-06-23 07:44:59

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja po zakupie swojego zdążyłem ochrzanić prze tel. sprzedawcę, dopiero potem
dałem się przekonać, że wszystkie warczą.

Robert

1. Data: 2004-06-23 09:23:54

Od: "mał\(a\)Gośka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rpm" <r...@a...pl> wrote in message news:cbbe64$236$1@opal.futuro.pl...
> ja po zakupie swojego zdążyłem ochrzanić prze tel. sprzedawcę, dopiero
potem
> dałem się przekonać, że wszystkie warczą.

a tak z ciekawości, to ile takie cacko kosztuje?

mG

1. Data: 2004-06-23 09:39:19

Od: "Renata" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a tak z ciekawości, to ile takie cacko kosztuje?
>
> mG

W Medi 579 zł. Dziekuje wszystkim za odpowiedz. Tak w dzien i po przespaniu
sie ten dzwiek moze nie jest az tak bardzo drazniacy. Chyba da się go
polubic a kawa jest dobra:).

Renata

---

1. Data: 2004-06-23 12:56:59

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 23 Jun 2004 11:39:19 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Renata i mowi:

> W Medi 579 zł. Dziekuje wszystkim za odpowiedz. Tak w dzien i po przespaniu
> sie ten dzwiek moze nie jest az tak bardzo drazniacy. Chyba da się go
> polubic a kawa jest dobra:).

Masz adagio już ze sterowaniem przyciskami? bo jak z takim przekręcanym
wichajstrem - to niestety żałuj po fakcie-mnie udało się ukręcić toto parę
razy, obecnie przełącznik jest po prostu przyklejony poxipolem do trzpienia
i jest w końcu sposób.

Pytam, bo wprawdzie wersja jest ulepszona,ale MediaMarkt czasem sprzedaje
jakieś starsze rzeczy. Sama kawa - ok, jest to mniej upierdliwe od Krupsa,
którego mamy w pracy (choć pianę mogłaby robić lepszą).

A dźwiękiem nie przejmowalbym się - dla mnie to synonim porządnej kawki ;)

mucher

1. Data: 2004-06-23 14:36:35

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Mucha napisał:

[ciach]
> [...]
> razy, obecnie przełącznik jest po prostu przyklejony poxipolem do trzpienia
[ciach]
Ja mam z guziczkami (taki jak ten:
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=25783660) nawet nie wiedzialam,
ze sa z pokretlem.
Ostatnio kupilam w prezencie slubnym AEG za 399 w MM. Ciekawe jak sie
bedzie sprawowal.

1. Data: 2004-06-23 14:42:51

Od: "Renata" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wichajstrem - to niestety żałuj po fakcie-mnie udało się ukręcić toto parę
> razy, obecnie przełącznik jest po prostu przyklejony poxipolem do

Mam z przyciskami :)
Mam nadzieję, że nic nie urwę.

Renata

---

1. Data: 2004-06-23 15:07:08

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata napisał:
[ciach]
> Mam z przyciskami :)
> Mam nadzieję, że nic nie urwę.

Ja urwalam raczke od pojemnika na wode:-)

1. Data: 2004-06-24 12:01:10

Od: "pietruszek" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Grzegorz Mucha napisał:

> Ostatnio kupilam w prezencie slubnym AEG za 399 w MM. Ciekawe jak sie
> bedzie sprawowal.

a wiecie ze mozna kupic KRUPSa za 40zl ? :)

elektrolux silencer
Gięte fronty meblowe z mdf
przerobka drzwi szafy wnekowej
zmywarka Bosch czy AEG?