ekspres ciśnieniowy do kawy, pytanie

1. Data: 2004-01-20 11:59:55

Temat: ekspres ciśnieniowy do kawy, pytanie
Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jaka jest różnica w użytkowaniu ekspresu ze zbiornikiem na wodę ze stali
nierdzewnej a zbiornikiem aluminiowym?

Różnica w cenie jest dość znaczna. Co polecacie? Czy materiał zbiornika wody
ma tak duży wpływ na jakość kawy?

Pozdrawiam, Magda

1. Data: 2004-01-20 13:28:30

Temat: Re: ekspres ciśnieniowy do kawy, pytanie
Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Czy materiał zbiornika wody ma tak duży wpływ na jakość kawy?

Tak ma. Niestety ten aluminiowy szybko nabiera zapachów kawy - 'przechodzi'
nimi. Więc jeśli pijasz różne rodzaje kaw (te smakowe też) to lepiej miec
stalowy.
Po drugie podobno te aluminiowe nie są zbyt zdrowe....nie wiem jaka jest
prawda ale gdzie sie nie spytałem (bo ostatnio tez kupowałem) to mówili że
aluminium nie jest zbyt dobre...

Cana, cóż może i duża ale mój sprawuje się świetnie. Mogę go myć tylko wodą
bez detergentu i nigdy nie zostaje w nim zapach kawy. Jest dużo łatwiejszy w
czyszczeniu niż mój stary aluminiowy. Używałem go kilka lat ale nie święce w
nocy więc jak to jest w odkładaniu sie glinu w moim organiźmie to nie
wiem...ale może kiedyś zrobie sobie spektrofotometrię atomową jakiś tkanek i
sprawdzę czy mam tam związki glinu.

Smacznej kawy życzę :)

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

odłażąca panierka
'PAŃSKIE JAJA'-polsat
Czy pyzy można nadziać surowym mielonym? PILNE
nie smiejcie sie... jak sie robi paste jajeczna ?
prosba o przepis na kurczaka z kfc