electrolux EOB 6637x

1. Data: 2006-02-03 17:29:30

Temat: electrolux EOB 6637x
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć,
nie mogę znaleźć informacji -
czy ten piekarnik ma Piekarnik termoobieg, prowadnice teleskopowe??

już wariacji google dostał :(

2. Data: 2006-02-03 17:31:38

Temat: Re: electrolux EOB 6637x
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam dodać ... po co są te prowadnice :(

3. Data: 2006-02-03 19:39:35

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> cześć,
> nie mogę znaleźć informacji -
> czy ten piekarnik ma Piekarnik termoobieg, prowadnice teleskopowe??
>
> już wariacji google dostał :(

e tam zaraz Goola męczyć, i tak ma dość roboty ;-)

Wchodzisz na stronkę polskiego Electroluxa:

http://www.electrolux.pl/

a dalej u góry w menu Obsluga Konsumenta, potem klikasz w
Instrukcje Obslugi->Dalej
lub, ok, od razu:
http://www.electrolux.pl/node112.asp

Wklepujesz w model EOB6637x (koniecznie bez spacji po EOB, bo nie znajdzie -
taki mały zonk ;-) - i już za chwile możesz pobrać instrukcję w .pdf-ie.

Z moich pobeżnych oględzin wynika, że prowadnic teleskopowych nie ma, zaś jako
termobieg tylko wentylator, bez dodatkowej trzeciej grzałki z tyłu.

Ewentualnie z tej strony Obsługa Konsumenta wejdź w katalogi i pobierz - może
tam modele będą lepiej opisane, bo z opisu na stronach producenta rzeczywiście
niewiele wynika.

pozdrawiam -

Stanley

4. Data: 2006-02-03 20:23:02

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wklepujesz w model EOB6637x (koniecznie bez spacji po EOB, bo nie znajdzie
-
> taki mały zonk ;-) - i już za chwile możesz pobrać instrukcję w .pdf-ie.

dzieki
i tu wlasnie robilam blad :)
czyli jednak termoobieg nie do konca termoobiegowy?:)

5. Data: 2006-02-05 19:36:20

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zapomniałam dodać ... po co są te prowadnice :(

(jesli powyższe miało być pytaniem...) :

prowadnice teleskopowe są po to, żeby mogly "jeździc" na nich blachy, w ktorych
pieczesz ciasta, pieczenie, etc. Jeżeli blacha leży na takich prowadnicach
(wyobraź je sobie jako takie rozsuwane listewki) wówczas wysuwasz ją mniej
więcej jak szufladę, bez obawy, że w pewnym momencie może Ci upaść (wraz z
zawartością...) na podłogę.

Ewentualnie zobacz interaktywną prezentację Amiki:

http://www.amica.com.pl/produkty/virtools/

- przewiń stronę do kuchni i kliknij w ktoryś obrazek.
Po wczytaniu prezentacji możesz np. kliknąć w drzwiczki, ktorę się otworzą, a
potem w prowadnice, które się wysuną :)
(nawiasem: nie jest moim zamiarem reklamowanie Amiki, zreszta sprzet mam innych
firm, ale muszę przyznać, że z tą prezentacją nieźle przybajerowali :)

pozdrawiam -

Stanley

6. Data: 2006-02-05 22:19:10

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> dzieki
> i tu wlasnie robilam blad :)
> czyli jednak termoobieg nie do konca termoobiegowy?:)

no ponoć. Ponoć ten "prawdziwy" teromoobieg powinien mieć dodatkową grzałkę
wokól wentylatora. Jednak kupiłem piekarnik bez tej grzalki (ale z prowadnicami
teleskopowymi) - no ale ja tam az takich potrzeb ani zacięcia do pichcenia nie
mam, zdarza mi sie przypalic nawet wodę ;-)

pozdrawiam

Stanley

czy warto impregnować płytki
teakowy parkiet w łazience