etui na komórkę

1. Data: 2003-11-22 17:53:31

Temat: etui na komórkę
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki pomysł miałam - i zrobiłam

kawałek polarku (dłuuuugi prostokacik) obrobiłam półsłupkami bordowa snehurką.
Połaczyłam po bokach, dorobiłam trójkatną klapkę, na koncu z dziurką na guzik.
Guzik tez zrobiłam na szydełku (taka kulka wypchana w środku) - i mam pierwszy
prezencik na Mikołaja!
A komórka ma "ubranko"

pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-11-22 18:52:43

Temat: Re: etui na komórkę
Od: "Anake" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zrobiłam prostoką słupkami z czarnej włóczki a zeszyłam rydą i klapke z
przodu też rudą zrobiłam no i oczywiście guzik też przyszyłam no i komurka
już nie marznie :))
Takie pokorwce na komurke stały się u mniew akademiku przebojem, chyba
zaczne opłaty pobierać za wykonanie :)))

Pozdrawiam Ania
P.S. Ale moja komórka jakos nie może sie doczekać ubranka ciągle mało
czasu.:(

1. Data: 2003-11-23 11:38:06

Temat: Re: etui na komórk
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zamiast guziczka do mojego etui przyszyłam rzep żeby można było komórkę
szybciej z ubranka wyciągnąć

--
esterka

1. Data: 2003-11-23 18:33:52

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Ale moja komórka jakos nie może sie doczekać ubranka ciągle mało
> czasu.:(

hmm szewc bez butow chodzi...

[chyba OT] farby do witraży
plastikowa kanwa-ozdoby