faq grupy

11. Data: 2002-09-16 10:06:01

Temat: Re: faq grupy
Od: "Malgorzata" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od takich rozmów jest pl.soc religia

Użytkownik "Dany" <a...@b...de> napisał w wiadomości
news:am1q98$1q9th$1@ID-83800.news.dfncis.de...
> [...]
Bóg

> W przypadku zycia fizycznego, cielesnego, mamy rowniez swobodny wybor:
> Mozemy oddychac powietrzem albo np. wskoczyc do wody i wciagac wode
> do pluc. Wybor mamy, ale efekt wciagania wody do pluc jest wiadomy.
> Nasze zycie fizyczne, cielesne jest uzaleznione od powietrza.
>
> Podobnie jest z zyciem duchowym.
> Mamy prawo wyboru, mozemy egzystowac fizycznie bez Boga
> ale chcac zyc duchem, musimy rozpoznac i uznac nasze uzaleznienie od
Boga.

12. Data: 2002-09-16 22:03:47

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata" <h...@p...onet.pl> pisze:

> Od takich rozmów jest pl.soc religia

Rozmowa jest o uzaleznieniu.
Co w tej rozmowie jest niestosowne ?
Bog ?

Dany

13. Data: 2002-09-16 22:07:48

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Justi" <j...@o...pl> pisze:

> uzalezniony
> zasluga.
> [...]
>
> Twoja odpowiedź jest nie na temat.

Nie mam w tej sprawie nic wiecej do powodzenia od siebie,
reszta - wraz z podstawami mojego w/w pogladu - jest w Biblii.

Dany

14. Data: 2002-09-17 12:26:27

Od: "Malgorzata" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozmowa jest o uzaleznieniu.
> Co w tej rozmowie jest niestosowne ?
> Bog ?

Zgodze sie ze od uzaleznienia sie zaczeło. Ale na pseudofilozoficznych
dysputy o naturze boga naprawde sa inne grupy.

15. Data: 2002-09-17 19:51:34

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata" <h...@p...onet.pl> pisze:

> Zgodze sie ze od uzaleznienia sie zaczeło. Ale na pseudofilozoficznych
> dysputy o naturze boga naprawde sa inne grupy.

Czy pani jest specjalistka od uzaleznien, filozofii lub wiary ?

Pytam, bo wedlug mnie - czlowieka ktory poradzil sobie z alkoholizmem
i uzaleznieniem od kokainy, a ostatnio i papierosow - sprawy wiary,
pogladu na zycie, sa zwiazane z problemem uazlenienia, sa wazne
przy pracy nad soba samym - jedyna pewna droga aby sie uwolnic
od uzaleznienia.

Ale moge sie oczywiscie mylic.
Prosze wiec o odpowiedz, skad pani w/w uwaga.

Dany

16. Data: 2002-09-18 16:18:13

Od: "Malgorzata" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pani jest specjalistka od uzaleznien, filozofii lub wiary ?

Nie, nie jestem specjalistką w zadnej z tych dziedzin. Ale ponieważ to
pierwsze dotknęło mnie osobiście właśnie o tym chce czytac na tej grupie.
Możliwe że jestem jedyna tutaj kóra ma takie poglądy, ale IMHO jedna iluzję
zastąpiłes druga iluzją
Już dwa razy mówiłam ze istnieje grupa pl.soc.religia teraz dodam także
alt.pl.filozofia-religijna.
Dla ewangelizatorów o "gorliwości neofity" istnieją jeszcze
alt.pl.popieram.ateizm i alt.pl.ateizm a dla szczególnie zawziętych
alt.pl.satanizm.
Naprawde jest wiele miejsc gdzie mozesz rozstrząsac swoje religijne
problemy, ale nie zmuszaj do tego tych którzy sobie nie życzą.

17. Data: 2002-09-19 16:44:54

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Malgorzata" <h...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
> pierwsze dotknęło mnie osobiście właśnie o tym chce czytac na tej grupie.
> Możliwe że jestem jedyna tutaj kóra ma takie poglądy, ale IMHO jedna

Mnie tez to pierwsze dotknelo osobiscie.
Mam za soba 30 lat picia alkoholu i do tego kilka lat kokainizmu.
Ale od kilku lat nie pije i jestem clean i wiem, co bylo mnie pomocne
i potrzebne, aby uwolnic sie od tych uzaleznien.
Dzis jestem wolny i zadowolony z zycia.
Moja wielomiesieczna terapia, to bylo odnalezienie samego siebie
i za Pani pozwoleniem czy bez, chce sie podzielic moim doswiadczeniem
tz tymi, ktorzy chca walczyc lub jeszcze walcza.

Prosze nie degradowac spraw ducha do poziomu iluzji
to sa rzeczy wazne i bez ich uporzadkowania trudno moim zdaniem
walczyc z uzaleznieniem.

Jezeli Pani poradzila i radzi sobie w inny sposob, chetnie przeczytam
ale zdziwiloby mnie, gdyby Pani bagatelizowala inne drogi i poglady,
ktore doprowadzily do sukcesu, i nazywala je iluzja.

Moj sukces nie jest iluzja, jest jak najbardziej namacalny,
jestem od kilku lat trzezwy i wiode zupelnie inne, szczesliwe zycie,
choc byl czas, ze chcialem juz tylko umrzec.

Jesli natomiast jest Pani osoba, ktora dopiero czeka walka
to lepiej nie zaczynac jej od definiowania, co jest a co nie jest wazne
co jest a co nie jest iluzja, gdzy nie wyjdzie Pani ze swego blednego kola.

Dany

papierosy
czy ktos zna grupy wsparcia AA
rzucilem papierochy, a moze to one rzucily mnie...?
rzucilem papierochy, a moze to one rzucily mnie? :)
rzuciłem dzisiaj palenie