rzucilem papierochy, a moze to one rzucily mnie...?

1. Data: 2002-08-16 15:52:39

Temat: rzucilem papierochy, a moze to one rzucily mnie...?
Od: "hal2000" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ciekawe jest co sie stalo, ale jakis miesiac temu rzucily mnie
papierosy...
palilem niedlugo bo ok 5 lat, ale dosc czesto i regularnie, az tu nagle
miesiac
temu obudzilem sie rano i odrzucilo mnie od fajek, myslalem ze moze sie
przepalilem
tylko, a tu na drugi dzien to samo... i na nastepny i na nastepny....
moze mi ktos cos dostypal do jedzenia albo co...? niemniej jednak czuje sie
swietnie
nie korci mnie nawet, czy to impreza na ktorej nigdy nie odmawialem czy
przerwa
w pracy.... po prostu mi sie nie chce :)

pozdro- wojtek