farba na "strategiczne" sciany

1. Data: 2004-05-30 16:35:34

Temat: farba na "strategiczne" sciany
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomozcie: mam zabudowana zmywarke, ktora stoi przy scianie i niestety w
ciagu 2 lat ta sciana zdolala sie juz zbrudzic od "odpryskow" z talerzy.
Wiem, ze pewnie dobrze byloby polozyc tam plytki, ale zastanawiam sie,
czy jest jakas farba, ktorą daloby sie zmywac na tyle, zeby ta faba nie
zlazla? Albo jakies inne estetyczne rozwiazanie?
Dzieki
Edytka [edymon]

1. Data: 2004-06-03 21:19:59

Temat: Re: farba na "strategiczne" sciany
Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam sie,
> czy jest jakas farba, ktorą daloby sie zmywac na tyle, zeby ta faba nie
> zlazla? Albo jakies inne estetyczne rozwiazanie?

Owszem, jest farba, ktora w nazwie ma "do szorowania", nie pamietam jakiej
firmy (ale ktorejs z tych popularnych). Mam nia pomalowany przedpokoj
(ublocony pies sie o sciany ociera). Z szorowaniem to moze przesada, ale
detergentem zmyc tluszcz to mozna z niej z powodzeniem.

Co do innych rozwiazan niz plyki to mozna np. korkiem wylozyc (laminowanym,
albo zwyklym i polakierowac), jesli pasuje do wystroju. Albo wylozyc plyta
meblowa podobna do mebli kuchennych.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-03 22:04:57

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julita napisał:

> [...]
> albo zwyklym i polakierowac), jesli pasuje do wystroju. Albo wylozyc plyta

Dzieki:-)

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

1. Data: 2004-06-04 09:11:23

Od: YaaL <y...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 May 2004 18:35:34 +0200,
[edymon] <edymon@zostaw_tylko> wrote:
> [...]
>czy jest jakas farba, ktorą daloby sie zmywac na tyle, zeby ta faba nie
>zlazla? Albo jakies inne estetyczne rozwiazanie?

U znajomych jest przymocowany arkusz metalu, taki drobno rowkowany. U nich
to wygląda świetnie, ale mają kuchnię zrobioną w tekowe (chyba, nie
zapytałam) meble z dużą ilością metalowych dodatków - i takimi samymi
arkuszami mają wyłożoną ścianę między meblami - za blatem roboczym,
zlewem, kuchenką... wygląda to kosmicznie i jest bardzo praktyczne - nie
widać zacieków tak od razu, jak na gładkim metalu, a czyści się
błyskawicznie.
Nie wiem, czy u Ciebie by pasowało, ale może akurat?

Pzdr, YaaL.
--
. , _ _ / __
(_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ]

1. Data: 2004-06-04 09:24:33

Od: Piotr Jankisz <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" napisał(a):

> ale zastanawiam sie,
> czy jest jakas farba, ktorą daloby sie zmywac na tyle, zeby ta faba nie
> zlazla?

Mam przedpokojokuchniokorytarz pomalowany Tikkurillą Optivą. Ostatnio 3
letnia córa na ścianie nabazgrała pikassa grubym flamastrem. Na drugi
dzień pikasso zniknął potraktowany benzyną ekstrakcyją. Na farbie
benzyna nie zrobiła żadnego wrażenia.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-06-04 18:23:17

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik YaaL napisał:

> Nie wiem, czy u Ciebie by pasowało, ale może akurat?

Racja! Mam przeciez duzo metalowcyh sprzetow! Dzieki!

1. Data: 2004-06-10 20:27:45

Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam farbę Flutex firmy Flugger. Jest super. Moje całemieszkanie zostało
pomolowane tymi farbami. W kuchni z powodzeniem zastepują kafle.

Pozdrawiam
Michał
Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy jest jakas farba, ktorą daloby sie zmywac na tyle, zeby ta faba nie
> zlazla? Albo jakies inne estetyczne rozwiazanie?

Projekt grila murowanego do ogródka - SZUKAM
[Waw] Dobry fachowiec - elektryk poszukiwany (instalacja elektryczna)
Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.
insekty
?????????