farbowanie

1. Data: 2005-08-10 13:35:42

Temat: farbowanie
Od: "M.D" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam

CHcialbym sie spytac czy sa jakies farby do wlosow ktore mozna odrazu zmyc.
Chcialbym zobaczyc jakbym wygladal w blond wlosach ale jakby mi sie nie
spodobalo che to odrazu usunac. Nie znam sie na tych sprawach i chcialbym
wiedziec czy sa takei zmywalne farby ze jak nie wyjdzie oradzu wlosy do
starego stanu mozna przywrocic :)

1. Data: 2005-08-10 14:24:43

Temat: Re: farbowanie
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/10/2005 3:35 PM,Użytkownik M.D usiadł wygodnie i napisał:
> [...]
> spodobalo che to odrazu usunac. Nie znam sie na tych sprawach i chcialbym
> wiedziec czy sa takei zmywalne farby ze jak nie wyjdzie oradzu wlosy do

Są takie fiu bździu na jeden raz. Wella takie coś ma. Pianka
koloryzująca czy coś w ten deseń. Tylko jedna uwaga: nie licz na to, że
będąc, załóżmy, ciemnowłosym, przerobisz się na blond. Ten blond nie
chwyci. Musiałbyś mieć kolor włosów zbliżony do pożądanego. Tak samo
jest z szamponami koloryzującymi, które zostają na włosach do sześciu
myć i z takimi, które są do 20 myć.
Lepszym rozwiązaniem jest tutaj jakiś komputerowy programik do zmiany
wizerunku.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-10 14:38:47

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszym rozwiązaniem jest tutaj jakiś komputerowy programik do zmiany
> wizerunku.

Albo przymierz perukę i zobacz jak będziesz wyglądać w takim kolorze.

Edyta

1. Data: 2005-08-10 16:18:37

Od: "Lekki" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpisalam juz pryanie przez pomylke zreszta ze dla ciemnych wlosow nie da
sie zrobic blond na jeden dzien, jak sie rozjasnia to na stale, mozna
najwyzej potem z powrotem porafbowac na ciemny kolor ale to bardzo niszczy
wlosy, zwlaszcza jak w malym odstepie czasowym, ale teraaz proponuje
wykonania takich zdjec w roznych kolorach czy fryzurach na mojej aukji.
Zapraszam:

pozdrawiam,
kamila szymanska

www.milutek.pl