szukam nowego zapachu... :)

1. Data: 2005-08-10 14:48:26

Temat: szukam nowego zapachu... :)
Od: "Celia" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialaby cos trwalego - woda perfumowana, perfumy

prosze napiszcie jakie sa wasze ulubine zapachy

pozdrawiam
Celia

1. Data: 2005-08-10 15:05:15

Temat: Re: szukam nowego zapachu... :)
Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Celia napisał:
> chcialaby cos trwalego - woda perfumowana, perfumy
>
> prosze napiszcie jakie sa wasze ulubine zapachy

Tez jestem na etapie poszukiwania i wachania w perfumeriach :)
Poki co jednak jestem najbardziej przekonana do Still J.Lo.

Agnieszka Młynarczyk znudzona Laura Biagiotti

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-08-10 15:53:10

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Celia" <p...@m...pl> napisał w wiadomości

> prosze napiszcie jakie sa wasze ulubine zapachy

o rany - ja mam ok. 50 ulubionych zapachow:)

1. Data: 2005-08-10 16:29:59

Od: "Celia" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał

> o rany - ja mam ok. 50 ulubionych zapachow:)
o rany - i wszystkie naraz uzywasz? ;)

1. Data: 2005-08-10 16:37:17

Od: "Celia" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Młynarczyk" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Tez jestem na etapie poszukiwania i wachania w perfumeriach :)
> Poki co jednak jestem najbardziej przekonana do Still J.Lo.
>
> Agnieszka Młynarczyk znudzona Laura Biagiotti

Laury nie znam :)
Czy masz na mysli 'Emotion' czy cos innego ?

1. Data: 2005-08-10 16:58:18

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o rany - i wszystkie naraz uzywasz? ;)

a dlaczego mam naraz uzywac?:) rano biore te, na ktore akurat mam tego dnia
ochote:)

1. Data: 2005-08-10 17:04:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 16:48:26 +0200, in pl.rec.uroda "Celia"

>chcialaby cos trwalego - woda perfumowana, perfumy
>
>prosze napiszcie jakie sa wasze ulubine zapachy

Wiesz, co kto lubi - ale jak już nie masz własnego zdania i zależy Ci
tylko na trwałości perfum (tak wnioskuję, bo nic nie piszesz o tym,
jakiego typu perfum szukasz), to może spytaj o zdanie ludzi, z którymi
przebywasz? Bo takie np. Angel jest dość trwałe, ale to bardzo
kontrowersyjny zapach.

amg, pachnąca 212 on ice
--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-10 17:10:36

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Celia napisał:

> Laury nie znam :)
> Czy masz na mysli 'Emotion' czy cos innego ?

Nie, nazwa "Laura" od Laura Biagiotti :) Taka podluzna buteleczka z
morskim koreczkiem.

Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-08-10 17:15:07

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 19:10:36 +0200, in pl.rec.uroda Agnieszka
Młynarczyk <a...@b...pl> wrote in <dddce7$gs2$1@news.onet.pl>:

>Nie, nazwa "Laura" od Laura Biagiotti :) Taka podluzna buteleczka z
>morskim koreczkiem.

Bo to słodycz straszna. Na lato, jeśli mogę coś zasugerować,
proponowałabym coś mniej ulepkowatego. Eau d'Eden Cacharela jest
kwiatowe i ładne, ale bardziej lekkie.

1. Data: 2005-08-10 19:24:13

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska napisał:

> Bo to słodycz straszna. Na lato, jeśli mogę coś zasugerować,
> proponowałabym coś mniej ulepkowatego. Eau d'Eden Cacharela jest
> kwiatowe i ładne, ale bardziej lekkie.

O, dzieki :) Chetnie pojde i zobacze jak pachnie. Moze przebije Still :)

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

farbowanie
zadowoleni?
troche nie na temat