ZOBAZ SIE w mowej fryzurze/ kolorze BEZ RZYZYKA !!!

1. Data: 2005-08-10 16:19:31

Temat: ZOBAZ SIE w mowej fryzurze/ kolorze BEZ RZYZYKA !!!
Od: "Lekki" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na moja aukje- komputerowy dobor fryzur- bez ryzyka, tanio!!!

1. Data: 2005-08-10 16:23:37

Temat: Re: ZOBAZ SIE w mowej fryzurze/ kolorze BEZ RZYZYKA !!!
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-10 18:19:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Lekki* skreślił te oto słowa:

> Zapraszam na moja aukje- komputerowy dobor fryzur- bez ryzyka, tanio!!!

No to lecisz do weryfikacji za bezczelny spam.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-08-10 16:36:30

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 18:19:31 +0200, in pl.rec.uroda "Lekki"
<l...@a...pl> wrote in <ddd917$kp7$1@atena.e-wro.net>:

>Zapraszam na moja aukje- komputerowy dobor fryzur- bez ryzyka, tanio!!!
>
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60290347

Primo - spamujesz.

Secundo - makeoversolutions.com i mam to samo, w dowolnej ilości, za
darmo.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-10 18:40:55

Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał ...

> Secundo - makeoversolutions.com i mam to samo, w dowolnej ilości, za
> darmo.

Nie kwestionuję spamu autora wątku, ale pytam z ciekawości:
mogłabyś zdradzić w jaki sposób, skoro to serwis płatny?
Chyba, że ściągasz sobie fotkę np. z Alyssą Milanno, wycinasz
włoski i nakładasz na swoją fotkę (?) ;-)

Sławek

1. Data: 2005-08-10 18:58:44

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 20:40:55 +0200, in pl.rec.uroda "Padre"
<s...@e...wroc.pl> wrote in <dddhlg$4qt$1@news.dialog.net.pl>:

> [...]
>Chyba, że ściągasz sobie fotkę np. z Alyssą Milanno, wycinasz
>włoski i nakładasz na swoją fotkę (?) ;-)

A, w rzeczy samej, widocznie wprowadzili opłaty. Nie bawiłam się tym z
rok albo dłużej. Anyway, jest coś darmowego na ivillage.

Nawiasem mówiąc, kim jest osoba, której nazwisko wymieniasz?

1. Data: 2005-08-10 19:25:39

Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał ...

> A, w rzeczy samej, widocznie wprowadzili opłaty. Nie bawiłam się tym z
> rok albo dłużej.

A już myślałem, że znasz jakis sposobik ;-)

> Nawiasem mówiąc, kim jest osoba, której nazwisko wymieniasz?

Aktorką. Wymieniłem, bo jej fotka jest na makeoversolutions.com

Sławek

1. Data: 2005-08-10 19:36:53

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 21:25:39 +0200, in pl.rec.uroda "Padre"
<s...@e...wroc.pl> wrote in <dddk88$7ad$1@news.dialog.net.pl>:

>A już myślałem, że znasz jakis sposobik ;-)

Nie.

>Aktorką. Wymieniłem, bo jej fotka jest na makeoversolutions.com

Ach, tak. A w czym grała?

1. Data: 2005-08-10 20:34:53

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:9plkf1pftfpqdhc0q1qmgv3s05gebi299b@4ax.com>

M.in. w www.google.com

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-08-10 20:51:04

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> M.in. w www.google.com

Z google'a wynika, że na pierwszym miejscu grała w "Makeover Solutions".
Fajny film?

--
JoP

1. Data: 2005-08-10 21:07:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dddpc7$jpl$1@nemesis.news.tpi.pl>
Jolanta Pers <j...@N...com.pl> pisze:

> Z google'a wynika, że na pierwszym miejscu grała w "Makeover
> Solutions". Fajny film?

Ja mam specjalny gógiel dla gąbczastomózgich. Jeśli błędnie wpiszę hasło (a
"Alyssa Milanno" faktycznie zawiera literówkę), to wyświetla się pytanie
"Did you mean: Alyssa Milano?". Potem idzie jak z płatka, choć dla
ułatwienia podpowiem, że dopiero drugi link zawiera pożądane informacje.

--
PozdrawiaM

szukam nowego zapachu... :)
farbowanie