farsz do babeczek

1. Data: 2004-08-27 10:21:44

Temat: farsz do babeczek
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam wczoraj cale pudlo deserowych spodow do babeczek. Teraz problem,
czym je wypelnic. Mnie do glowy przychodzi jedynie pasta rybna. Poradzicie
cos?
A.

1. Data: 2004-08-27 10:30:49

Temat: Re: farsz do babeczek
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> Kupilam wczoraj cale pudlo deserowych spodow do babeczek. Teraz problem,
> czym je wypelnic. Mnie do glowy przychodzi jedynie pasta rybna.

skoro deserowe to chyba słodkie? Z pastą rybna mogą stanowić dośc egzotyczne
połączenie;-)
Moze raczej owoce, galaretka i bita śmietana będą lepiej pasowały?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-08-27 10:41:16

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czym je wypelnic. Mnie do glowy przychodzi jedynie pasta rybna. Poradzicie

1. Masa budyniowa, na to kilka owoców,
2. Mniej masy budyniowej, na to więcej owoców, galaretka
3. Krem orzechowy, cytrynowy

--
KingAM

"Nic nie dzieje się bez nas.
Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
*danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

1. Data: 2004-08-27 10:42:24

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czym je wypelnic. Mnie do glowy przychodzi jedynie pasta rybna. Poradzicie

ja bym raczej wsadzil jakas mieszanine na bazie pieczarekz cebylka, jakis
drobno pokrojony wklad miesny :-)))))(choc dzis przeczytalem w "Metrze"ze
wegetarianie sa lepszymi kochankami)ja pozostane miesozerny....
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2004-08-27 10:50:38

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

choc dzis przeczytalem w "Metrze"ze
> wegetarianie sa lepszymi kochankami)ja pozostane miesozerny....
> Pozdrawiam Jerzy

nie przejmuj się - artykuł na pewno pisał jakiś jarosz :>

Kinga
też mięsożerna

1. Data: 2004-08-27 10:56:59

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:cgn3h0$olg$1@inews.gazeta.pl...
> choc dzis przeczytalem w "Metrze"ze
>
> nie przejmuj się - artykuł na pewno pisał jakiś jarosz :>
>
> Kinga
> też mięsożerna
przeciez napisalem ze nie zamierzam z tego powodu zmieniac diety...:-)))))
a a propos warzyw jadlem ostatnio Gemuse strudel z sosem yogurtowym...
jako ciekawostke mozna zrobic...
Jerzy

1. Data: 2004-08-27 11:04:10

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeciez napisalem ze nie zamierzam z tego powodu zmieniac diety...:-)))))
> a a propos warzyw jadlem ostatnio Gemuse strudel z sosem yogurtowym...
> jako ciekawostke mozna zrobic...

Ten sos yougurtowy to był nie_na_słodko?
może podasz przepis? wprawdzie strudel nie wychodził mi kiedyś i
zrezygnowałam z prób wykonywania takiegoż, ale kto wie...
Btw, polecam mrożone strudle jabłkowe Conditorei Coppenrath & Wiese,
wystarczy włożyć tylko taki zamrożony do nagrzanego piekarnika, cena ok. 7-9
zł.

1. Data: 2004-08-27 11:11:48

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:cgn4ad$s4d$1@inews.gazeta.pl...

> Ten sos yougurtowy to był nie_na_słodko?
> może podasz przepis? wprawdzie strudel nie wychodził mi kiedyś i

> KingAM

sos jest super prosty..do jogurtu naturalnego.dodajesz przyprawy jakie
lubisz i juz...
ja jadlem w 2 wersjach z czosnkiem, moja ulubiona i z oregano...
a mozna oczywiscie pomieszac:-)
pozdrawiam Jerzy...

1. Data: 2004-08-27 11:14:30

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cgn2hu$2eh$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
>

> skoro deserowe to chyba słodkie? Z pastą rybna mogą stanowić dośc
egzotyczne
> połączenie;-)

Hm, zabilas mi cwieka. Jeszcze nie probowalam, ale ta firma oferowala
slodkie i deserowe, wiec zasugerowalam sie, ze sa nieslodkie :-))
A.

1. Data: 2004-08-27 11:16:16

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, zabilas mi cwieka. Jeszcze nie probowalam, ale ta firma oferowala
> slodkie i deserowe, wiec zasugerowalam sie, ze sa nieslodkie :-))

to moze jednak są neutralne w smaku i nadają się zarówno do słodkich jak i
słonych farszów? Najbezpieczniej będzie spróbowac jedną babeczkę przez
zrobieniem jakiegokolwiek farszu, wtedy będzisz miała pewność do czego są
przydatne.

smacznych babeczek życzę;-)
Basia

sezon na gruszki - polecam tarte