co do tequili

1. Data: 2004-08-27 12:11:20

Temat: Re: co do tequili
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-27 12:15:25

Temat: co do tequili
Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-27 12:17:24

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anica" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cgn8c6$a6h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> mam w sobote gosci
> mamy pic tequile
> co podac do takiego trunku...?
> pozdrawiam

złota czy srebrną??

złota to teoretycznie z pomarańczą i cynamonem a srebrną z solą i cytryną
ale ja jak ten cham wolę złota z solą i cytryną

a jeśli w drynkach to ze sprajtem albo z sokiem pomarańczowym i grenadiną

1. Data: 2004-08-27 12:24:49

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Anica" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> śledzie
>
> Marek

SUBMARINO MEXICANO

* dwie szklanki: duża szeroka i mała wąska
* sierra tequila
* jakieś meksykańskie piwo: Corona, Negra Modelo albo Sol. W żadnym
wypadku czeski Plisner bo wyjdzie budejovicke pliwadlo!
* Szczypta soli,
* pol cytryny.

Małą szklankę zalać do pełna piwem, załozyć na nią drugą tak aby dno dużej
szczelnie przylegało do brzegu małej. Szybko odwrócić i do dużej nalać
tequili na jakieś 3/4 szklanki, wcisnąć cytrynę, posolić.
Pić powoli, przechylając lekko szklankę tak, aby piwo uwalniało się
stopniowo. Walnij dwie takie łajby i spróbuj wstać.

Marek

1. Data: 2004-08-27 12:30:02

Od: "Elske" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anica" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam w sobote gosci
> mamy pic tequile
> co podac do takiego trunku...?

Jak w drinku to margarita się najlepiej sprawdza:
6/10 tequili (srebrnej)
3/10 cointreau
1/10 soku z cytryny (ale nie soku cytrynowego, tylko wyciśniętego z cytryny

Podajesz w szerokich kieliszkach, takich w kształcie szerokiego odwróconego
stożka. Brzeg kieliszka moczysz cytryną i obtaczasz w soli. Drink ma być
mieszany ale nie wstrząśnięty. Na dno kieliszka możesz wrzuciś oliwkę.

--
Elske, kobieta z Arabem i dwoma futrami.
http://elske.biedrzycki.pl

1. Data: 2004-08-27 12:53:18

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> * sierra tequila
> * jakie? meksykańskie piwo: Corona, Negra Modelo albo Sol. W żadnym
> wypadku czeski Plisner bo wyjdzie budejovicke pliwadlo!
> * Szczypta soli,
> * pol cytryny.
>
> Mał? szklankę zalać do pełna piwem, załozyć na ni? drug? tak aby dno dużej
> szczelnie przylegało do brzegu małej. Szybko odwrócić i do dużej nalać
> tequili na jakie? 3/4 szklanki, wcisn?ć cytrynę, posolić.
> Pić powoli, przechylaj?c lekko szklankę tak, aby piwo uwalniało się
> stopniowo. Walnij dwie takie łajby i spróbuj wstać.

Superoskie , nie zapomnij tylko o duuuzej dzialce apapu lub innego praszku
przeciwbolowego jaki na Ciebie dziala...
Jerzy
ps jakie sa inne odmiany tego drinia...

1. Data: 2004-08-27 13:01:40

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anica <l...@w...pl> napisał(a):

> mam w sobote gosci
> mamy pic tequile
> co podac do takiego trunku...?
> pozdrawiam

Dla pan zrob koktail Margarita (przepisow multum w sieci) a panowie
spozywaja tequila w malych (max 50 g) kieliszkach/szklaneczkach (najlepiej z
grubego szkla) obsypanch od wewnatrz gruba sola krystaliczna (gruba -
najlepiej morska) i zamrozonych. Wyciaga sie je z zamraalnika na chwile
przed konsumpcja, nalewa tequile, siup do dna, myje sie kieliszki (bez
wycierania) spryskuje sie sola od srodka (mozna popsikac sokiem z limonki,
ale NIE Z CYTRYNY!!!) i do zamrazarnika. Poczekac as sie zamroza i da capo
al fine
:-)))

Zreszta do Margarity tyz Ci beda potrzebne i limonki i gruba sol.

A jako przegryzki mozesz podac co chcesz (chipsy kukurydziane i salsa,
jakies proste "tapas", etc.) bo przy tym stylu picia jedzenie bardzo szybko
obojetnieje :-)))

Salud!

1. Data: 2004-08-27 13:03:44

Od: "Anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))))))))))))))))

dzieki piekne wszystkich
ale ochodzilo mi o jedzenie jakie do tego trunku mam podac
wiadomo ze meksykanskie
ale jakie potrawy
nigdy nic nie robilam z kuchni meksykanskiej i dlatego pytam...:)
a o soli i cytrynie dla panow
drinkach dla nas bab
kieliszkach i takie tam
to ja juz wszystko wiem.....ale dzieki za rady
moze macie jakies sprawdzone przepisy na dania pyszniaste kolacyjne pod
tequile?

pozdrawiam
anica

1. Data: 2004-08-27 13:04:53

Od: "Jerzy Kozłowski" <j...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

a o soli i cytrynie dla panow
> [...]
> to ja juz wszystko wiem.....ale dzieki za rady
> moze macie jakies sprawdzone przepisy na dania pyszniaste kolacyjne pod

no to jeszcze zostal jeden sposob podania tequili ale on chyba jest nie do
zastosowania w wiekszym gronie....choc co kto lubi...
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2004-08-27 13:05:33

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Kozłowski wrote:

> no to jeszcze zostal jeden sposob podania tequili ale on chyba jest nie do
> zastosowania w wiekszym gronie....choc co kto lubi...

"samotari" sie ogladalo :)))

wik

farsz do babeczek
sezon na gruszki - polecam tarte