farsz do naleśników ??

1. Data: 2004-02-09 11:27:42

Temat: farsz do naleśników ??
Od: "Sylwia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki??? Bo ja : dżem, masło
czekoladowe, serek wanikliowy i potrzebuję jakiejs odmiany. :). Pomóżcie!!
Sylwia

1. Data: 2004-02-09 11:43:37

Temat: Re: farsz do naleśników ??
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2004 12:27:42 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Sylwia*, w
wiadomości news:<c07quc$kq1$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki??? Bo ja : dżem, masło
> czekoladowe, serek wanikliowy i potrzebuję jakiejs odmiany. :). Pomóżcie!!

proponuję farsz pieczarkowy (pieczarki smażone z cebulą i zaciągane
śmietaną) albo nadzienie ruskie
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-02-09 11:47:04

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki??? Bo ja : dżem, masło
> czekoladowe, serek wanikliowy i potrzebuję jakiejs odmiany. :). Pomóżcie!!

- z kapustą i grzybami
- ze szpinakiem i serem feta
- z farszem z papryki, cebuli, warzyw i czarnej fasoli w przecierze
pomidorowym
- z musem jabłkowym (lub śliwkowym)
- z nadzieniem warzywnym - porowo-groszkowym

Sowa

1. Data: 2004-02-09 12:32:09

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

z farszem od "ruskich pierogów"

1. Data: 2004-02-09 12:45:53

Od: "Jacek Nowak" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <s...@i...pl> napisał(a):
> Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki??? Bo ja : dżem, masło
> czekoladowe, serek wanikliowy i potrzebuję jakiejs odmiany. :). Pomóżcie!!

Proponuje odrobine słodkiej nalewki lub likieru (np. amaretto lub cointreau).
Jacek

1. Data: 2004-02-09 16:35:53

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki???

po meksykansku
dusze pieczarki, dodaje kukurydze, czerwona fasole i ser zolty w kostke +
sol i pieprz

1. Data: 2004-02-09 20:06:39

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki??? Bo ja : dżem, masło
> czekoladowe, serek wanikliowy i potrzebuję jakiejs odmiany. :). Pomóżcie!!

1. piers z kurczaka + pieczarki + cebula +tarty ser zolty
2. mieso mielone+cebula+czerwona fasola+sos pomidorowy

podawac z sosem tatarskim lub czosnkowym

pozdrawiam
ika

1. Data: 2004-02-10 11:40:36

Od: "Joanna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Pytanko jak w temacie. Z czym jecie naleśniki??? Bo ja : dżem, masło
> czekoladowe, serek wanikliowy i potrzebuję jakiejs odmiany. :). Pomóżcie!!

- Z cukrem i śmietaną
- warzywa pokrojone w słupki, lekko uduszone z dużą ilością sosu sojowego -
pychota
- z mieszanką chińską i kurczakiem

Smacznego
Joanna

1. Data: 2004-02-10 17:37:59

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> - warzywa pokrojone w słupki, lekko uduszone z dużą ilością sosu
sojowego -
> pychota

a moglabys podac konkretnie te warzywka, ktore ostatnio zrobilas?

1. Data: 2004-02-10 18:49:11

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> - warzywa pokrojone w słupki, lekko uduszone z dużą ilością sosu
> sojowego -
>
> a moglabys podac konkretnie te warzywka, ktore ostatnio zrobilas?

Głównie marchew + seler, pietruszka, por. Można dodać kapustę pekińską.
Wszystko kroję w cienki słupki lub trę na grubej tarce.

Smacznego
Joanna

[Wawa] piekny drewniany stol
BŁAGAM O PRZEPISY NA PRZYJECIE!!!!!