fasolka po bretonsku

1. Data: 2000-02-06 19:50:40

Temat: fasolka po bretonsku
Od: "Aga&Konrad" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Mam male pytanko, jak zrobic fasolke po bretonsku, wykorzystujac
miedzyinnymi boczek i fasole (ale biala - z puszki)?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdawiam
Aga L.

1. Data: 2000-02-06 20:32:36

Temat: Re: fasolka po bretonsku
Od: "Tomasz Kałużny" <t...@z...pcz.czest.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga&Konrad napisał(a) w wiadomości:
<87kivq$nrv$1@sunflower.man.poznan.pl>...
>Witam Wszystkich!
>
>Mam male pytanko, jak zrobic fasolke po bretonsku, wykorzystujac
>miedzyinnymi boczek i fasole (ale biala - z puszki)?

IMHO:
Boczek podsmazyc z cebulka, przecisnietym zabkiem czosnku (mozna pominac
czosnek), oraz kielbaska tudziez dodac ugotowanej wolowinki, fasolke z
puszki zalac woda z koncentratem pomidorowym dodac podsmazone uprzednio
specjaly, opieprzyc (ale nie spieprzyc), osolic, dodac majeranku,,mozna
kminku, zagotowac i zjesc z pajda chleba posmarowana grubo maslem :).

Pozdrawiam smakoszy.
Tomek "Vyehoo" Kałużny
:))) dla przyjaciół TomaszKa :)))

Szybkie obiady