rybki

1. Data: 2000-02-06 06:43:17

Temat: rybki
Od: "Arek F" <f...@z...swidnica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Proszę o pomoc !
Wpadły mi w ręce 3 bardzo ładne "miętusy", (ryby) i nie mogę znaleźć
jakiegoś fajnego i sprawdzonego przepisu na przyrządzenie takich ryb.
Pomocy

Fido
a...@p...com

1. Data: 2000-02-06 19:39:50

Temat: Odp: rybki
Od: "Gosia Kalinowska" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek F <f...@z...swidnica.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9K8n4.45039$H...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Wpadły mi w ręce 3 bardzo ładne "miętusy", (ryby) i nie mogę znaleźć
> jakiegoś fajnego i sprawdzonego przepisu na przyrządzenie takich ryb.

Cześć
1.Miętus pieczony
800 g ryby 2 łyżki tartej bułki
tłuszcz do pieczenia sól,pieprz do smaku
2 cebule natka pietruszki
150 g pieczarek
tłuszcz do smażenia
2 żółtka
Oczyszczoą rybę odfiletować,zdjąć skórę,umyć,pokrajać na porcje,następnie
ponacinać.Cebule i pieczarki oczyścić,opłukać,drobno pokrajać,usmażyć,
wystudzić,wymieszać z żółtkami,posiekać natką pietruszki i tartą bułką,
doprawić.Włożyć masę w nacięcia ryby,polać masłem i upiec w gorącym
piekarniku.
2.Miętus po kapucyńsku
800 g ryby 3 cebule
pęczek włoszczyzny,bez kapusty tłuszcz do cebuli
20 g grzybów suszonych pół szkl.śmietany
500 g kapusty kiszonej 50 g żółtego sera
sól,pieprz,maggi,kminek,sok z cytryny do smaku
Rybę odfiletować,zdjąć skórę,opłukać,pokrajać na porcje,posypać
przyprawami,skropić sokiem z cytryny,pozostawić w chłodnym miejscu na 30
min.Warzywa umyć,obrać,opłukać,rozdrobnić,zalać wrzącą osoloną
wodą,ugotować,włożyć rybę i ugotować o miękkości na małym ogniu.Grzyby
umyć,namoczyć,ugotować.Kapustę pokrajać,zalać wywarem z grzybów i
wodą,ugotować.Cebule obrać,opłukać,pokrajać w kostkę,usmażyć,
wymieszać z kapustą i pokrajanymi w małe paseczki grzybami,doprawić.
Ułożyć w naczyniu,przykryć rybami,polać śmietaną,posypać startym serem
i przyprawami.Zapiec w gorącym piekarniku.
Może te dwa przepisy Ci wystarczą,można także usmażyć filety po obtoczeniu w
jajku i bułce tartej.
Wszystko zaczerpnęłam z książki "Potrawy z ryb" H.Dębskiego.
Smacznego
Gośka

1. Data: 2000-02-07 13:34:25

Temat: Re: rybki
Od: Krewet <k...@b...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek F wrote:

> Czeœć!
> Proszę o pomoc !
> Wpadły mi w ręce 3 bardzo ładne "miętusy", (ryby) i nie mogę znaleŸć
> jakiegoœ fajnego i sprawdzonego przepisu na przyrzšdzenie takich ryb.

zagladnij do pl.rec.wedkarstwo
tam znajdziesz przepis Jacka Jozwiaka, ktory wyglada b.apetycznie

smacznego:
Krewet

1. Data: 2000-02-09 13:45:47

Od: "Arek F" <f...@z...swidnica.pl> szukaj wiadomości tego autora