feralna osemka

1. Data: 2003-08-13 07:13:49

Temat: feralna osemka
Od: "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od razu chcialem zaznaczyc, ze uwagi typu "wygoogluj sobie", prosze
kierowac do /dev/null. ten etap poszukiwan mam juz za soba.
Chodzi o to, ze wyzynaja mi sie osemki. Tzw. "zeby madrosci" choc przyznam,
ze nie czuje sie nawet odrobine madrzejszy. Na pewno wielu z grupowiczow
przezywalo ten etap w swoim zyciu. W archiwum znalazlem kilka metod na
usmierzenie bolu towarzyszacego. Jednak chcialem sie zapytac o cos innego.
(Prawie) Zdecydowalem sie na usuniecie z mojej paszczeki tego dziadostwa i
chcialem sie dowiedziec jak wyglada ten zabieg? Czy daja znieczulenie
miejscowe, ogolne i przede wszystkim jak bardzo boli.

--
RaV. - a...@i...pl@r...@i...pl
Dżentelmen to mężczyzna, który potrafi

2. Data: 2003-08-13 07:49:09

Temat: Re: feralna osemka
Od: "Marta" <m...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przechodzilam ten zabieg w poniedzialek. Dzis wygladam jak dziewczyna
frankensteina... Sam zabieg nie boli bo daja znieczulenie miejscowe ale jest
nieprzyjemny. Moj trwal 2 godziny (8 lezala poziomo) i pod koniec mialam
dosyc i zaczelo bolec mnie wszystko. Mam spuchnieta i poraniona dolna warge
i kacik ust od haka. Jezeli planujesz taki zabieg musisz miec tydzien wolny
aby wszystko moglo sie zagoic. Po zabiegu najstraszniejsza jest opuchlizna i
u mnie trudnosci z mowieniem. Boli tez, ale da sie wytrzymac. Jezeli nie
musialabym to sama z siebie nigdy na cos takiego bym sie nie zgodzila. A juz
niedlugo - jak sie wszystko wygoi beda mi wyjmowac nastepna. Oczywiscie
powyzszy opis dotyczy zebow, ktore sie jeszcze nie "wykluly".
Użytkownik "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> napisał w
wiadomości news:12ik334k2juru$.dlg@rav.skorpion.wroc.pl...

3. Data: 2003-08-13 07:54:02

Temat: Odp: feralna osemka
Od: "Mal" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedlugo - jak sie wszystko wygoi beda mi wyjmowac nastepna. Oczywiscie
> powyzszy opis dotyczy zebow, ktore sie jeszcze nie "wykluly".
O kurcze, mnie tez to czeka :( aj...

4. Data: 2003-08-13 08:04:37

Od: "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13, 08 miesiąca, roku 2003, na pl.sci.medycyna napisałeś(łaś):

> Przechodzilam ten zabieg w poniedzialek. Dzis wygladam jak dziewczyna
8< - - - - - ciach 8 linii - - - - - >8
> powyzszy opis dotyczy zebow, ktore sie jeszcze nie "wykluly".

Ales mnie pocieszyla ;) Wspolczuje.
Moja jedna osemka jest czesciowo odslonieta a 2ga czeka na swoja kolej (ale
jest juz wyraznie wyczuwalna pod dziaslem). Ja juz mam sedecznie dosyc. Tak
mniej wiecej co 2 misiace tak mi sie daje we znaki, ze nie moge wytrzymac.
Ponoc mezczyzni sa mniej odporni na bol (a ja w szczegolnosci ;) ). Tak
wiec srednio co 2 miechy przez tydzien faszeruje organizm pigulami
przeciwbolowymi wszelkiej masci, nie moge jesc, mowic i gluchne na jedno
ucho, bo bol tak mocno promieniuje a w nocy nie moge spac... Doszedlem do
wniosku, ze chyba lepiej troche pocierpiec przez "chwile" niz co 2 miesiace
przez 3-7 dni i to przez kilka lat...
Na szczescie (w tym przypadku) jako niepracujacy student mam jeszczetroche
wolnego.
Dzieki za szybka reakcje. Jeszcze przemysle ten krok, ale wydaje mi sie ze
te osemki to jednak sobie zachowam... w szufladzie biorka na pamiatke.

--
RaV. - a...@i...pl@r...@i...pl
Najszybszym sposobem na podwojenie swoich

5. Data: 2003-08-13 08:16:10

Od: "Marta" <m...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze na poczatek zrob sobie rtg panoramiczne i zobacz czy one dobrze
rosna. Jezeli tak to chyba lepiej pocierpiec kilka dni w miesiacu...

Użytkownik "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> napisał w
wiadomości news:1mx24sr3at44k.dlg@rav.skorpion.wroc.pl...

6. Data: 2003-08-13 08:22:46

Od: "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13, 08 miesiąca, roku 2003, Marta wypocił(a) co następuje:

> Mysle, ze na poczatek zrob sobie rtg panoramiczne i zobacz czy one dobrze
> rosna. Jezeli tak to chyba lepiej pocierpiec kilka dni w miesiacu...
Na pewno nie pojde usuwac ich jezeli nie bede musial. Wlasnie jade do
dentysty, ktory najpewniej skieruje mnie na RTG i wtedy powie co dalej. W
prawdzie juz raz mialem w reku skierowanie na roentgen i do chirurga, ale
az wstyd sie przyznac, kiedy przestalo bolec wywalilem je ;P :) . Tym razem
nie popelnie tego bledu. Dzieki za rady. Choc majac w perspektywie coraz
wieksze bole i powykrzywiane zeby... chyba dalsze kroki staja sie
oczywiste. Jeszcze raz dziekuje i ponownie przemysle ten krok.

--
RaV. - a...@i...pl@r...@i...pl
=======================================

7. Data: 2003-08-13 10:58:16

Od: "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilem od dentysty. Rosnie niby prosto, miejsce ma i lekarka
zawerdykowala, ze nie trza usuwac. Dostalem jakis antybiotyk i wyglada na
to, ze za jakies 2 miechy ponowna wizyta, bo tyle mniej wiecej trwa moj
"okres". Pozdrawiam.

--
RaV. - a...@i...pl@r...@i...pl
===============================

8. Data: 2003-08-13 12:04:17

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (Prawie) Zdecydowalem sie na usuniecie z mojej paszczeki tego dziadostwa i
> chcialem sie dowiedziec jak wyglada ten zabieg? Czy daja znieczulenie
> miejscowe, ogolne i przede wszystkim jak bardzo boli.

pierwsza osemke u dolu jaka usuwalem zabieg trwal chyba godzine bo sie
zeslizgiwala ze szczypiec a na dodatek rosla w srodku czyli nie bylo jej
widac. Byl to istny porod. Nic nie bolalo ale nieprzyjemny byl zapach
pilowanego zeba tak aby moc go uwolnic ze skleszczenia.
Kolejne osemki daly sie wyrwac latwo i przyjemnie w ciagu kilku sekund
chociaz tez w calosci nie wystawaly.
Wyrywanie nie boli i generalnie potem tez raczej nie boli ale strasznie
puchnie wiec trzeba bylo antybiotyk zazywac.
Zauwazylem tak jakby mi sie od ich wyrwania glowa troche zmniejszyla.

9. Data: 2003-08-13 12:36:11

Od: "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13, 08 miesiąca, roku 2003, Doxent wypocił(a) co następuje:

> Zauwazylem tak jakby mi sie od ich wyrwania glowa troche zmniejszyla.
ROTFL

--
RaV. - a...@i...pl@r...@i...pl
==================================

10. Data: 2003-08-13 21:34:31

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV." <"a...@i...pl@rafalmat"@interia.pl> napisał w
wiadomości news:12ik334k2juru$.dlg@rav.skorpion.wroc.pl...

Ja musialam sobie usunac co najmniej 2 osemki (za malo miejsca w paszczy :))
Pierwsza z nich byla zebem jeszcze nie wyklutym, dentysta zajmowal sie nim
okolo 20 minut (razem z rozcieciem, wyluskaniem i zszyciem); druga osemeczka
byla juz przebita, zajelo mu to 15 minut.
Wyrywane byly w odstepie prawie polrocznym.
Mialam podane znieczulenie, wiec nic nie czulam (troche nieprzyjemne jest
uczucie samego wyrywania, ale trwalo tak krotko, ze na luzie mozna przezyc
:)), po ustapieniu znieczulenia odczuwalam pewien dyskomfort przez 2 dni.
Nie spuchlam, nie bralam antybiotykow, wszystko sie pieknie zagoilo i nie
wspominam tego zdarzenia jako wyjatkowy bol, czy tragedie.
Dentysta, ktory sie nimi zajmowal jest chirurgiem szczekowym, bardzo
dokladnie obejrzal zdjecia, wyjasnil dokladnie co bedzie robic, co moge
czuc. Koszt wyrwania jednego zeba (Warszawa) u niego to 200 PLN i czytajac w
tym watku relacje innych ludzi wiem, ze warto bylo (btw. moj przyjaciel tez
u niego rwal osemki i tez nie mial zadnych problemow)...
Pozdrawiam,
Agatka

worki stomijne
wcześniaki