fitness

1. Data: 2002-12-12 12:06:01

Temat: Re: fitness
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@p...wp.pl> napisał(a):

> Napisz cos wiecej :)

Odwiedzilismy z mezem ten klub w sobote i pani nam powiedziala, ze mozemy
przyjsc na bezlplatny godzinny trening z trenerem + przetestowanie wszystkich
urzadzen (rowniez sauna, basen). Jestesmy umowieni dzisiaj o 19.
Pytalam tej pani, ktora z nami rozmawiala o jakies latwe cwiczenia na
poczatek, no i zaproponowala mi ten aqua fit i abc aerobicu (najprostsze
kroki, nabycie ogolnego "wyczucia" do tego typu cwiczen)
Sam klub wyglada bardzo elegancko, czysto i profesjonalnie, wiecej szczegolow
jutro. :)))

> To sa zajecia, na ktore uczeszczam. Na pewno na poczatku moze byc trudno,
ale
> jak juz ktos troche zalapie kondycji to juz bedzie tylko lepiej :)

Dzieki za dokladne opisy cwiczen - nie wyglupie sie dzisiaj ;)
Wiem, ze musze byc systematyczna, mam nadzieje, ze sie na to w koncu zdobede
;)

> aerobic + silownia + studio cardio. Jest pare kombinacji. Ja wykupuje karnet
> miesieczny (w ciagu miesiaca jest do wykorzystania 30 wejsc) na aerobic -
200zl
> Jest tez karnet na 10 wejsc na aerobic - 150zl. Pojedyncze wejscie na
aerobik - 25zl.

Ojjjjjj... no to pochylam glowe i sypie popiolem - mnie sie wydawalo, ze ten
klub, co go odiwedzilam to taki drogi...
Tam wykupuje sie po prostu czlonkostwo w klubie od 1 miesiaca (ok. 280 zl na
mies) do poltora roku (140 zl na miesiac, ze znizka studencka) i w cenie
wliczone jest naprawde wszystko
(dowolne cwiczenia aerobowe, silownia, basen, sauny itp etc)
Czyli wychodzi na to, ze to jest niezla cena, a ja tak mojemu mezowi suszylam
glowe, ze drogo :((( chyba z choinki sie urwalam ;)

> Chetnie cos jeszcze napisze, jezeli bedziesz miala jakies pytania :)))

Mysle, ze po dzisiejszym treningu bede miala sporo pytan :)))

Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz !

Pozdrawiam,

K M.

1. Data: 2002-12-12 12:15:25

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M. <d...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> kroki, nabycie ogolnego "wyczucia" do tego typu cwiczen)
> Sam klub wyglada bardzo elegancko, czysto i profesjonalnie, wiecej szczegolow

Zapowiada sie naprawde niezle :)

> [...]

> Czyli wychodzi na to, ze to jest niezla cena, a ja tak mojemu mezowi suszylam
> glowe, ze drogo :((( chyba z choinki sie urwalam ;)

Jak ktos moze sie na znizke studencka zalapac to ma fajnie :)
Ja na szczescie w "swoim" fitnessie, jak do tej pory zalapuje sie na rozne promocje
i zazwyczaj udaje mi sie kupic karnet z 20% upustem.

A gdzie ten klub sie miesci? :)

> Mysle, ze po dzisiejszym treningu bede miala sporo pytan :)))

> Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz !

Polecam sie na przyszlosc :)

Evik

Samoopalacze