krem zimowy z YR

1. Data: 2002-12-11 19:00:57

Temat: krem zimowy z YR
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was używała tego kremu? I jak on się ma do tego z Avonu?
Ja wczoraj kupiłam z Kolastyny - do cery z problemami naczynkowymi - na
zimę. Ma fatalną konsystencję - ja mówię o takich kremach, że są jak pasta
do butów ;->

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

1. Data: 2002-12-11 22:42:38

Temat: Re: krem zimowy z YR
Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,
> bowiem niepokoję się o serca po brzegi szczęściem wypełnione.

Jeżeli chodzi o krem na zimę to polecam z AVON, natomiast w podjęciu decyzji
kremu do cery problemami naczynkowymi zachęcam do serii ERIS z witaminą K
PHARMAC ERIS - krem na rozszerzonenaczynka krwionośe ).
Pozdrawiam Kaśka z Gryfina

1. Data: 2002-12-12 06:50:47

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam ten z Erisa (bo jestem "szczęśliwą" posiadaczką cery mieszanej -
naczynkowej i tłustej, buuu) na naczynka i zimowego YR. Zdecydowanie lepszy
dla mnie okazał się YR, dobrze się wchłania i nie świecę się po nim tak
strasznie jak po Erisie. Być może Eris lepiej chroniłby moje nieszczęsne
naczynka ale on nie nadaje się pod makijaż! Natomiast po nałożeniu zimowego
YR spokojnie po paru minutach nakładam podkład i jest OK. Na mrozie buzia nie
czerwieni mi się za bardzo, więc jakoś tam chroni. Polecam

1. Data: 2002-12-12 08:39:20

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zimę. Ma fatalną konsystencję - ja mówię o takich kremach, że są jak pasta

Wlasnie mam przed soba nowa Urode z rankingiem kremow zimowych i ten z Avonu
ma wyzsze oceny od YR.

Kaska

1. Data: 2002-12-12 09:06:46

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> zimę. Ma fatalną konsystencję - ja mówię o takich kremach, że są jak pasta

Nie uzywalam kremu na zime z AVONU, mam za to kremik z Yves Rocher. Jest
calkiem fajny. Nie ma leciutkiej konsystencji, czuje sie jakby zostawial
cienka warstwe na twarzy. Mam cere mieszana, ale musze przyznac, ze ten
krem mi nie "nablyszcza" dodatkowo twarzy. Bardzo dobrze naklada sie na
niego potem podklad.
Moim zdaniem spelnia sie w roli kremu na zime :)))

Evik

1. Data: 2002-12-12 11:01:11

Od: "Marta Giza" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!
Oki jeśli chodzi o krem zimowy z YR to mogę napisac kilka słów. Niestety nie
używałam kremu z Avonu więc nie porównam ich ale ten z YR jest bardzo dobry.
Jeśli chodzi o konsystencje to jest nie za gęsty i nie za rzadka,
powiedziałabym w sam raz. Ponadto nie jest on tłusty, wiec twarz się nie
świeci.
Pozdrawiam
Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@m...pl...

1. Data: 2002-12-12 11:09:12

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w tym roku odkrylam krem na zime mojego zycia :)
Niestety jets produkcji lokalnej, no ale a nuz do PL tez dojdzie i informacja
bedzie jak znalazl

Firma nazywa sie Sans Soucci (mam nadzieje, ze dobrze napisalam) i produkuje
takie z lekka drozsze kosmetyki oparte na wodzie termalnej z Baden Baden.
Mialam juz od nich balsam do ciala - REWELACJA - a teraz kupilam ten kremiki,
ktory CHRONI ale NIE TLUSCI, co przy mojej mieszanej cerze jest bardzo wazne.
Niestety, poniewaz klimat u nas lagodny (rzadko ponizej zera, a jesli juz to
-5) pewnie nie na wiele mi sie przyda ;), ale podczas krotkiego urlopu w PL
bedzie jak znalazl.

Wiec jak byscie cos kiedys widzialy tej firmy, to polecam (a zwlaszcza ten
krem)

K. M.

1. Data: 2002-12-12 11:52:25

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M. <d...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]

> bedzie jak znalazl.

> Wiec jak byscie cos kiedys widzialy tej firmy, to polecam (a zwlaszcza ten

To mi wyglada jak nasz polski Iwostin :) Polskie kosmetyki oparte na wodzie
termalnej, tyle ze z Iwonicza-Zdroju :))))

Evik

1. Data: 2002-12-12 12:10:04

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evik" <e...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> To mi wyglada jak nasz polski Iwostin :) Polskie kosmetyki oparte na
wodzie
> termalnej, tyle ze z Iwonicza-Zdroju :))))
>
> Evik

A uzywalas ich?
Ja podkradam je mamie jak u niej jestem i sa baaardzo-takie-sobie.
W porowaniu z zachodnimi kosmetykami na bazie wody termalnej wypada
cieniuuutko

Kaska

1. Data: 2002-12-12 12:17:59

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> [...]

> Ja podkradam je mamie jak u niej jestem i sa baaardzo-takie-sobie.
> W porowaniu z zachodnimi kosmetykami na bazie wody termalnej wypada

Nie, nie uzywalam. Ale obiecalam sobie, ze beda kolejnymi ktore
chcialabym wyprobowac. Jednak dopiero kiedy mi sie pokonczy to
co mam teraz ;) Kategorycznie! ;)

Evik

solarium w rejonie Krowodrzy
depilacja