Prosze o podpowiedz odnosnie bazy !!!

1. Data: 2002-12-11 14:20:10

Temat: Prosze o podpowiedz odnosnie bazy !!!
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!

Naczytalam sie na stronie Wizazu o bazie Artdeco i bardzo mi sie
spodobala bo mi sie cienie prawie wcale nie trzymaja na powiekach. I w
zwiazku z tym mam pytanie gdzie?, w jakich sklepach sie ja kupuje(czy sa to
tylko jakies wybrane czy w kazdej drogerii ja dostane)?, czy mozna kupic ja
w internecie?

Pozdrawiam
JustysiaW

1. Data: 2002-12-11 22:03:52

Temat: Re: Prosze o podpowiedz odnosnie bazy !!!
Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno kupisz w Douglasie:)
Pozdrawaim Kasia

1. Data: 2002-12-11 22:22:53

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napewno kupisz w Douglasie:)
> Pozdrawaim Kasia

Albo w Galerii Centrum:).

Hanuś

1. Data: 2002-12-13 10:05:16

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

fajnie, dzieki ale chcialabym jakies sklepy w Bydgoszczy lub Toruniu....

JustysiaW

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Albo w Galerii Centrum:).
>

> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

effaclar krem???
soraya
Gdzie w Warszawie robia paznokcie akrylowe?
Bardzo fajny lakier...
POLY - RENATUR - GDZIE KUPIC?