effaclar krem???

1. Data: 2002-12-11 16:14:02

Temat: effaclar krem???
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiem, ze kiedys cos o tym kremie mowilyscie, ale akurat wtedy nie czytalam
watkow. Co to wiec za krem? Jakie ma wlasciwosci? Mozecie opisac w skrocie?

pozdrawiam Iza

1. Data: 2002-12-11 18:19:44

Temat: Re: effaclar krem???
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wiem, ze kiedys cos o tym kremie mowilyscie, ale akurat wtedy nie czytalam
> watkow. Co to wiec za krem? Jakie ma wlasciwosci? Mozecie opisac w
skrocie?

Poczytaj : http://minilien.com/?HuNPDrLmqw - tu masz wątki z grupy a poniżej
opis żelu i emulsji (kremu) do twarzy.

EFFACLAR

ŁAGODNY ŻEL OCZYSZCZAJĄCY

dermatologiczny żel do mycia, nie zawierający mydła
łagodnie eliminuje zabrudzenia i poprawia stan naskórka
do mycia skóry przetłuszczonej, ze skłonnością do powstawania trądziku,
unikalna receptura, bardzo dobra tolerancja
WŁAŚCIWOŚCI:

dermatologiczny żel oczyszczający, delikatny i skuteczny, do codziennej
toalety skóry ze skłonnością do powstawania trądziku
cysteinian cynku działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie, hamuje
produkcję lipazy i substancji chemotaktycznych wytwarzanych przez
Propionibacterium acnes; zmniejsza łojotok, hamując działanie enzymu
5-a-reduktazy
baza myjąca nie zawiera mydła, składa się m.in. z substancji powierzchniowo
czynnych niezjonizowanych i amfoterycznych, które gwarantują dobre
właściwości myjące żelu, nie powodując równocześnie podrażnień skóry
WSKAZANIA:

codzienna toaleta skóry tłustej
skóra ze skłonnością do powstawania trądziku
skóra podrażniona leczeniem dermatologicznym
skóra podrażniona środkami wysuszającymi
EFFACLAR stosowany sam bądź w połączeniu z lekami przeciwtrądzikowymi jest
bardzo dobrze tolerowany
SPOSÓB UŻYCIA:

stosować codziennie, rano i/lub wieczorem
zwilżyć twarz ciepłą wodą, nanieść niewielką ilość żelu, rozprowadzić lekko
rozsmarowując aż do uzyskania piany
pozostawić na skórze przez kilka minut, po czym zmyć dużą ilością czystej
wody
POSTAĆ:

tuba plastikowa 150 ml

EFFACLAR K
EMULSJA DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI

pielęgnacja i odnowa skóry tłustej
odnawia i wygładza powierzchnię skóry
tolerancja potwierdzona u osób z trądzikiem
nie powoduje powstawania zaskórników
WŁAŚCIWOŚCI:

EFFACLAR K został stworzony w odpowiedzi na potrzeby dermatologów związane z
pielęgnacją skóry tłustej, o zgrubiałej i niejednorodnej powierzchni z
niewielkimi zmianami trądzikowymi*)
EFFACLAR K przeznaczony do codziennej pielęgnacji, koryguje i stopniowo
odnawia powierzchnię skóry poprzez regularne, delikatne złuszczanie jej
powierzchni bez ryzyka podrażnień; skóra staje się gładka, rozjaśniona,
przywrócone zostaje uczucie komfortu
innowacja: LHAR (chroniony patentem lipohydroksykwas) jest aktywnym
czynnikiem o działaniu keratolitycznym, charakteryzującym się dużym
powinowactwem do naskórka, dzięki czemu z łatwością i w sposób równomierny
przenika przez warstwę rogową, powodując precyzyjną i delikatną
mikroeksfoliację jej powierzchni bez ryzyka podrażnień
rezultat: już po 5 dniach stosowania powierzchnia skóry ulega zmianie; jest
ona wygładzona, oczyszczona, staje się delikatniejsza w dotyku, a pory
zwężają się; odcień skóry ulega ujednoliceniu i rozjaśnieniu
EFFACLAR K zawiera wodę termalną z La Roche-Posay o naturalnych
właściwościach kojących, wygładzających i zmniejszających przekrwienie
*) - coraz częściej problemy skórne typowe dla wieku młodzieńczego pojawiają
się u osób dorosłych, których skóra wykazuje większą wrażliwość na leczenie
silnie działającymi środkami farmakologicznymi

SPOSÓB UŻYCIA:

EFFACKAR K stosuje się codziennie rano i/lub wieczorem na umytą i osuszoną
skórę całej twarzy; dzięki zawartości czynników nawilżających stanowi on
znakomitą bazę pod makijaż
EFFACLAR K stosuje się sam lub jako uzupełnienie terapii stosowanej przez
dermatologa
POSTAĆ:

tuba 30 ml
Posiada atest PZH

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

1. Data: 2002-12-11 21:44:06

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wiem, ze kiedys cos o tym kremie mowilyscie, ale akurat wtedy nie czytalam
> watkow. Co to wiec za krem? Jakie ma wlasciwosci? Mozecie opisac w

Odrazu powiem, ze uzywalem wielu specyfikow, lekow w tym antybiotykow i
akurat effaclar i effaclar k pomogly :P:) (nie mialem az tak wielu zmian
ropnych, raczej nierownosci na skorze, krostki, grodki, zaskorniki itp...)

1. Data: 2002-12-11 21:45:54

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ropnych, raczej nierownosci na skorze, krostki, grodki, zaskorniki itp...)

Musze jednak dodac, ze na znaczne efekty musialem czekac okolo miesiaca i
stosowalem systematycznie, tzn. effaclar k tylko wieczorem...

soraya
Gdzie w Warszawie robia paznokcie akrylowe?
Bardzo fajny lakier...
POLY - RENATUR - GDZIE KUPIC?
problem