soraya

1. Data: 2002-12-11 14:41:52

Temat: soraya
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

witam, co myslicie o produktach przeciwtradzikowych tej firmy??? :)
pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz :)

1. Data: 2002-12-11 14:48:35

Temat: Re: soraya
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> witam, co myslicie o produktach przeciwtradzikowych tej firmy??? :)
> pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz :)

Ja bym powiedziala ale nie chce klac na lamach grupy:)
A tak powaznie to musialam isc do dermatologa po stosowaniu serii
antybakteryjnej Sorai.
Dziala dokladnie odwrotnie inz powinna - po kilku dniach stosowania mialam
na twarzy okazale, dorodne pryszcze:))

teraz sie z tego smieje ale wtedy.... tragedia!

Kaska

1. Data: 2002-12-11 15:38:35

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> antybakteryjnej Sorai.
> Dziala dokladnie odwrotnie inz powinna - po kilku dniach stosowania mialam

Napisz co stosowalas... :)
Zreszta to i tak bywa roznie, ktos kiedys pisal, ze od effaclru mial, a mi
effaclar bardzo pomaga :)))

1. Data: 2002-12-11 15:51:10

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisz co stosowalas... :)
> Zreszta to i tak bywa roznie, ktos kiedys pisal, ze od effaclru mial, a mi
> effaclar bardzo pomaga :)))

Mi tez pomagal (ale Lysanel bardziej)

Uzywalam calej serii lacznie z podkladem i korektorem.
z tego co pamietam byl tam krem matujacy, zel punktowy (czy jakos tak sie to
nazywalo), zel do mycia, tonik pachnacy babcina szafa, maseczka...

Jak dla mnie to te kosmetyki zatykaja pory!

Ale moze komus pomogly?:)

Kaska

1. Data: 2002-12-11 21:42:35

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]

> Ale moze komus pomogly?:)

Mnie pomagają ;-)
Wprawdzie nie używam całej serii, a tylko żelu do mycia i toniku (to coś
punktowe paskudnie mnie uczulało), ale są bardzo milusie, nie wysuszają,
delikatnie oczyszczają... W łazience mam jednocześnie żel/krem Effaclar,
krem Lysanel, żel/tonik Soraya, żel/tonik Dax Cosmetics 'Czysta cera'
(polecam!), wodę termalną Vichy, i używam tego na zmianę, więc może nie
zdążam się na nic uczulić, bo nie narażam skóry na dłuższe stosowanie
danego kosmetyku. Niemniej jednak akurat żel i tonik Sorai bardzo
polecam ;-)

--
Kami

Gdzie w Warszawie robia paznokcie akrylowe?
Bardzo fajny lakier...
POLY - RENATUR - GDZIE KUPIC?
problem
Baza Artdeco - rozwiazanie zagadki